Stiri

Zilele Biz 2021. Inovațiile Samsung adaptate unei noi cerințe a utilizatorilor

9 nov. 2021 4 min

Zilele Biz 2021. Inovațiile Samsung adaptate unei noi cerințe a utilizatorilor

Reading Time: 4 minute

Victor Armășelu Head of Consumer Electronics, Samsung Electronics România & Bulgaria a venit la Zilele Biz pentru a vorbi despre inovația din spatele celor mai recente produse Samsung, în contextul actual.

După aproape doi ani de pandemie am învățat unele lucruri, iar in vremuri de criză este mai importanta creativitatea și inovația. Ne aflăm în plin sezon de Black Friday este momentul oportun să reconsiderăm aparatura electrocasnică și să facem unele investiții.

Am învățat din perioada pe care o parcurgem acum și constatăm schimbările din comportamentul consumatorului. Mâncăm, învățăm, ne jucăm din ce în ce mai mult în casă. Casa noastră a devenit birou, școala, sala de cinema, sală de fitness, loc de întâlnire. Unii fac și petreceri online, indiferent ce ar fi asta. Iar acest lucru pare a fi noul normal. Ocazie cu care constatăm că televizorul este prea mic sau prea vechi. Frigiderul nu face față noilor cerințe. Mașina de spălat face cam mult zgomot și consumă prea mult și așa mai departe.

La Samsung ne-am gândit să schimbăm modul în care concepem produsele noastre, fie că este vorba de Neo QLED, Lifestyle TV’s, Bespoke Line, Smart appliances. Iar toate acestea într-un mod sustenabil, astfel protejând mediul.

Unele trenduri inițiate de pandemie vor continua. Unele vor fi accelerate în perioada următoare. 67% dintre angajați speră că vor lucra de acasă sau într-un sistem hibrid. Aproape 70% fac sport acasă, 76% au făcut sau vor să facă îmbunătățiri acasă, iar jocurile video au o creștere exponențială. Toate aceste trenduri au dus la o creștere considerabilă a industriei de divertisment, jocuri, aplicații, practicarea sporturilor sau școala de acasă. În același timp suntem ființe sociale și dorim să compensăm lipsa contactului fizic cu aplicațiile specializate. Aceste noi direcții vor continua și după pandemie.

Victor Armășelu Head of Consumer Electronics, Samsung Electronics România & Bulgaria

Cel mai bun televizor Samsung disponibil acum pe piață

Cel mai bun televizor de la Samsung este Neo QLED. Când cumpărăm un astfel de televizor vom avea cea mai bună imagine, contrast, culori naturale, sunet cinematic, dispozitive care ne permit multivalent utilizarea de jocuri, comunicare, conectivitate, design minimalist și atemporal, care își va păstra relevanța peste ani. Televizorul trebuie să fie frumos înăuntru dar și în exterior.

O analiză a pieței a arătat că designul și-a dublat în ultimul an importanta, din punct de vedere al criteriului de alegere al unui televizor, așteptările fiind mari în ceea ce privește noutatea și unicitatea.
Un nou concept derivat din aceste dorințe ale publicului este Lifestyle TV. Acesta este o gamă de produse, o specie de ecrane, pentru toate așteptările utilizatorului.
Din aceste motive Samsung a lansat Frame care este un televizor QLED, care poate fi pur și simplu un tablou, unde putem alege din sutele de mii de opere de artă din aplicație, iar recent și din operele de artă românești.
Sero este un ecran care se sincronizează cu dispozitivul mobil și se poate roti automat din poziție orizontală în poziție verticală, așa cum este conținutul de pe dispozitivul care îl folosește.
Premiere este doar unul din proiectoarele Samsung cu laser triplu, rezoluție 4K, pentru propriul cinema acasă.

Dincolo de jargoanele de marketing, ecranele lifestyle îți permit să alegi dacă vrei televizor sau dacă vrei tablou. Îi poți schimba chiar rama, culoarea, forma, pentru o integrare armonioasă în ambientul încăperii. Este vorba de un sistem inteligent de management al cablurilor. Practic nu le mai vedem, toate conectările dintre televizor și dispozitivele atașate acestui televizor se pot face printr-un cablu aproape invizibil.

În zona de aparatură electrocasnică, 38% din consumatori își doresc un frigider care să fie mai mare pe dinăuntru decât pe dinafară. În același timp 50% din europeni își doresc un frigider care să aibă și un afișaj și diferite culori pe care să le poată schimba după ce l-au cumpărat. Iar despre aparatura electrocasnică pe care o au acasă, clienții spun că este plictisitoare și ternă.

Astfel Samsung a creat Bespokeline, gamă reprezentată prin aparatul frigorific care poate fi frigider, congelator sau amândouă. Și care poate avea ce culori dorește clientul atât la achiziție cât și după achiziție. În aceeași gamă a fost lansat și aspiratorul vertical și urmează robotul de aspirare, cuptoare de gătit, mașini de spălat, uscătoare și altele.

Aparatura electrocasnică dincolo de denumirile de marketing înseamnă eficientizarea și maximizarea spațiului interior, în cazul frigiderului, versatilitatea de a configura acest spațiu. Iar la mașinile de spălat inovația constă în faptul că mai poți pune rufe și după ce ai pornit-o, unde poți spăla cu apă rece cu mai puțină energie, mai puțină apă și mai puțin detergent. În ceea ce privește aspiratoarele, motorul electric cu digital inverter, înseamnă că este un aspirator care curăță mai repede, mai silențios și care are cea mai bună fiabilitate posibilă.

Green is the new Smarter Living

Toate marile companii fac pași în direcția unui viitor sustenabil. De aceasta la Samsung conceptul de sustenabilitate înseamnă telecomenzi cu celule fotovoltaice. Iar astfel se vor economisi peste 14.000 de tone de deșeuri provenite din baterii în următorii 7 ani.
Ambalajele au fost simplificate pentru a deveni mai durabile, dar mai ușoare, cu mai puțin consum, fără cerneluri toxice, care pot fi transformate în articole ulterioare de mobilier.
Împreună cu organizația Mai mult Verde, Samsung plantează în această lună peste 500 de arbori în județul Giurgiu.

Conectivitatea este la începutul unei noi ere. Acum experiența și interacțiunea neintruzivă sunt așteptările consumatorului, dincolo de produse, specificații și așteptări de marketing.
Samsung oferă o gamă uriașă de produse. Un întreg ecosistem cu o capacitate de interconectivitate. Aceasta este Smarter Living, unde consumatorii pot să trăiască mai inteligent, cu respect pentru mediu, iar toate acestea cu stil.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: