Companii

Ziua Afacerii Tale 2017

Reading Time: 3 minute

Suntem înconjurați de afaceri, mai mici sau mai mari, de la locul de unde ne cumpărăm cafeaua dimineața, până la magazinul din colț sau patiseria acea care face numai bunătăți.

Fiecare afacere joacă un rol important în cadrul comunităților și din acest motiv, METRO Cash & Carry România organizează cea de-a doua ediție a ”Ziua Afacerii Tale”.

Această ediție a evenimentului va avea loc pe 10 octombrie 2017, în toate țările în care compania METRO este prezentă și vizează toate afacerile independente, și implicit cele 21 milioane de clienți profesioniști METRO. Compania intenționează să transforme această zi într-un eveniment global anual, care se va desfășura în a doua marţi a lunii octombrie. Evenimentul își propune să ofere antreprenorilor atenția și recunoașterea pe care o merită, să crească vizibilitatea afacerii lor în cadrul comunităților locale și să susțină antreprenorii pentru a-și construi rețele puternice în comunitatea celor care le împărtășesc pasiunea.

Până pe 10 octombrie, activitățile pentru ”Ziua Afacerii Tale” aduc în prim-plan o varietate de oferte speciale, create de către afacerile participante, precum: un desert gratuit care să complimenteze o cină romantică sau o reducere oferită pentru serviciile de curățenie. Antreprenorii își înscriu afacerea și publică ofertele speciale pe platforma online dedicată, care este deschisă publicului larg, pentru a asigura vizibilitatea afacerilor și pentru a le aduce cât mai mulți clienți noi.

Inspirat de succesul primei ediții a campaniei ”Ziua Afacerii Tale” din 2016, Roland Ruffing, CEO METRO Cash & Carry România afirmă: “La METRO, simțim o conexiune puternică cu milioanele de antreprenori din întreaga lume, deoarece zi de zi și noi lucrăm cu aceeași pasiune și dedicare care stă la baza succesului afacerilor independente. Pentru că știm că succesul nostru depinde de succesul clienților noștri.“

Având în vedere importanța și impactul afacerilor independente în cadrul societății, în acest an, METRO a realizat un studiu internațional pentru a cunoaște în profunzime atitudinea publicului față de antreprenori. În plus, acest studiu va oferi perspective asupra provocărilor cu care se confruntă antreprenorii, asupra experienței acestora și a modului în care poate fi promovată eficient o afacere. Studiul analizează eșantioane reprezentative ale publicului larg, dar și ale antreprenorilor din România, Germania, Franța, Olanda, Italia, Portugalia, Republica Cehă, Turcia, Rusia și China. Datele obținute vor ajuta reprezentanți ai comunității de business și politicieni să înțeleagă mai bine cum funcționează afacerile independente și cum pot acționa ei pentru a susține dezvoltarea durabilă a acestor afaceri.

Un ajutor online

În vederea sărbătoririi zilei de 10 octombrie, METRO România va oferi un sprijin important antreprenorilor participanți: platforma online care pune la dispoziția publicului ofertele speciale create de afacerile independente participante și informații despre businessul acestora. Pe lângă publicitatea gratuită pentru afacerea lor, au fost gândite și o serie de evenimente și activități de marketing care vin în sprijinul antreprenorilor, pentru a le aduce cât mai mulți clienți noi – de la materiale promoționale, la acces în mass-media.

”Va fi o zi plină de noi experiențe și oferte speciale – realizate doar cu sprijinul antreprenorilor. Oferindu-le atenția pe care o merită și promovându-le activitățile prin intermediul acestui eveniment special, în cele din urmă ne dorim să aducem cât mai mulți clienți la ușile acestora – subliniind, totodată, aspirația METRO de a fi Campionul Afacerilor Independente”, a declarat Roland Ruffing, CEO METRO Cash & Carry România.

METRO este liderul comerţului cu ridicata la scară mondială. Compania operează în 35 de țări și numără peste 150.000 de angajaţi la nivel mondial. În anul financiar 2015/2016, METRO a înregistrat vânzări de aprox. 37 miliarde €. METRO Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda.

credit foto: © Stefan Dahl Langstrup | Dreamstime

Team

Recent Posts

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

3 ore ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

o zi ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

o zi ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

o zi ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

o zi ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

o zi ago