Marketing Stiri

Ana-Maria Diceanu lansează o nouă agenție de consultanță în PR

24 mai 2018 2 min

Ana-Maria Diceanu lansează o nouă agenție de consultanță în PR

Reading Time: 2 minute

Ana-Maria Diceanu, specialist în comunicarea corporate și gestionarea situațiilor de criză, lansează Brain 4 Strategyagenție de consultanță în PR.

Brain 4 Strategy oferă servicii în cinci zone principale: managementul reputației, comunicare financiară, comunicare de criză, training media și simulări de criză, măsurare și evaluare.

Ana lucrează cu o echipă de consultanți cu o reputație solidă la nivel internațional și local:  Katie Paine, CEO Paine Publishing; expert internațional în evaluarea impactului pe care îl are PR-ul, Dennis Larsen, Managing Partner ReputationInc, expert în managementul reputației; Caius Rapanu, expert în comunicarea cu investitorii (investor relations și tranzacții de tip M&A) și Adina Vlad, Managing Partner, Unlock Market Research.

ana diceanu
Ana Maria Diceanu, Brain 4 Strategy

”Brain 4 Strategy a apărut ca răspuns la solicitările pe care le-am primit constant în interacțiunea cu brand-urile: o strategie de PR care să nu fie uni-dimensională, o strategie holistică în special în situații critice și dificile. Combinând experiența mea cu cea a consultanților cu care am plăcerea să colaborez agenția are know how-ul relevant pentru construirea reputației brand-urilor. Specialiștii noștri pot juca un rol important în dezvoltarea strategiilor pe termen lung ale clienților noștri, completând strategia de business generală cu o componentă relevantă de PR,” spune Ana-Maria Diceanu, fondator și CEO Brain 4 Strategy.

Ana-Maria este primul om de comunicare din România cu certificare AMEC (International Association for Measurement and Evaluation of Communication) si membru Chartered Institute of Public Relations Londra. Este expert în comunicarea de criză și de-a lungul carierei sale a lucrat pentru companii din industrii precum asigurări și bănci, farma, FMCG și retail, oil&gas. Ana-Maria a contribuit în mod activ la dezvoltarea industriei de PR din România prin organizarea primei conferințe de PR Measurement din Romania și a primei conferințe de Crisis Impact Measurement. Este implicată în activități de voluntariat: susține traininguri de media literacy în rândul adolescenților pentru a-i ajuta să înțeleagă fenomenul fake news. A fost implicată într-un grup de lucru inițiat de radio Itsy Bitsy pentru combaterea fenomenului de bullying din România.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: