Design de Romania premiat la Tokyo

Brandient a castigat premiul de argint la categoria Food, la editia 2014 a celei mai importante competitii dedicate exclusiv designul de ambalaj, Pentawards, pentru ceea ce au facut pentru Ubernuts.

Designul viu, dinamic si indraznet – care a castigat in acest an si un premiu Graphis – poarta semnatura lui Cristian Petre si Adrian Stanculet, Design Directors la Brandient.

“Suntem Estici – mai precis Est Europeni, dar clientii nostri sunt de asemenea din Orientul Mijlociu sau din Asia de Sud-Est. Acesta lucru se traduce in doua moduri. In primul rand, inseamna ca trebuie sa muncim de doua ori mai mult, pentru ca peisajul general al designului nu este atat de sifisticat. In piete emergente designul este inca – asa cum este perceput de oamenii de afaceri – intr-un stadiu de pionierat perpetuu. Nu este usor, dar cineva trebuie sa o faca. Cineva puternic. In al doilea rand, inseamna ca munca noastra are un impact foarte mare. Nu facem partre din industria de design, ci din acea de a civiliza, curata, de a curati industria. Dapentawards-tokyom cu mopul si stergem trecutul si curatam locul, cultura, afacerile, pas cu pas. De la intreprinderi mari de stat pana la produse mai mici din categoria FMCG cum este Ubernuts. Uneori inseamna sa punem un zambet pe fata societatii aflate intr-o situatie dificila, care are nevoie de o zi mai buna”, a declarat la primirea premiului Cristian Petre.

Designerul a continuat si a spus ca de fapt ceea ce vrea sa spuna cu declaratia este este ca simte ca munca pe care o face este importanta si ca rolul lor este mai mult decat sa multumeasca ochiul. “Suntem agenti ai schimbarii sociale si economice”, a continuat Cristian Petre.
Brandient a mai castigat premii la competitia Pentawards pentru Zuzu (2007), Papane (2009) si Cuculand (2010).