Marketing Stiri

Doctor Vitamin, câștigătorul celei de-a 6-a ediții Brandathlon

6 oct. 2016 2 min

Doctor Vitamin, câștigătorul celei de-a 6-a ediții Brandathlon

Reading Time: 2 minute

Doctor Vitamin, un importator, distribuitor și producător de suc natural de fructe din Satu Mare, este câștigătorul celei de-a 6-a ediții a competiției Brandathlon

În urma pocesului de jurizare s-a identificat un important potențial de dezvoltare și de implementare a unei noi identitățti vizuale a brandului. Produsele Doctor Vitamin se diferențiază de competitori prin ingredientele 100% naturale, fără aditivi, fără apă adăugată,  fără concentrat de fructe, zahăr adăugat sau conservanți. Doctor Vitamin este primul suc natural de fructe obținut prin presare, prezent în majoritata lanțurilor mari de magazine.

Câștigătorul a fost anunțat în cadrul Galei Brandathlon, ce a avut loc, marți, 4 octombrie. 

În competiție s-au înscris companii din diverse domenii: construcții, produse alimentare și băuturi, producători de textile, îmbrăcăminte, produse farmaceutice, packaging, materiale de grădinărit, servicii/publicitate, cosmetice, producători de echipamente de metal, servicii auto.

Juriul a fost alcătuit din: Emma Beckmann, Country Director Rusia, Landor Associates, Niels Schnecker, Consultant financiar, Andreea Bonis, Marketing coach, Nicu Dendiu, CEO, Teia Media, Valer Hancaș, Corporate Affairs & Communication Manager, Kaufland România, Roxana Iancu, Marketing Manager HP România and South East Europe Consumer Marketing Lead, și Dochița Zenoveiov, Brand Innovator, INOVEO.

Câștigătorii edițiilor anterioare sunt: producătorul din Sibiu de info-desk-uri, mese și podiumuri tactile INOVI – Intelligent Surface, producătorul de produse farmaceutice Plantavorel, producătorul de șosete Ciserom, Librăriile Alexandria și reteaua de magazine Animax.

”A fost o competiție mult mai acerbă la marele titlu din perspectiva atractivității și  potențialului proiectelor. Ne bucură că mesajul INOVEO este auzit și înțeles exact de cel care are cea mai mare nevoie de branding și anume antreprenorul român. El investește în produs, în plasarea produsului pe piață, plătește taxe și impozite lunar și are nevoie de sprijin pentru marketizarea corectă și consecventă a acestuia, iar INOVEO oferă această oportunitate”, a declarat Dochița Zenoveiov, Brand Innovator, INOVEO.

Brandathlon este o platformă inițiată de INOVEO  în cadrul căreia antreprenorii fac networking și află despre rolul brandului în evoluția afacerii lor.

Partenerii evenimentului au fost Kaufland România, Alpha Bank și HP.

Parteneri strategici ai evenimetului: Camera de Comerț și Industrie a Municipiului București,  Camera de Comerț și Industrie Brașov, Camera de Comerț și Industrie  Hunedoara, Camera de Comerț și Industrie Bistrița-Năsăud, Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Arad, Camera de Comerț și Industrie Cluj.

Parteneri furnizori de soluții: Graphtec Design, Antalis.

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: