Succes global, leadership local

Succes global, leadership local

De două decenii, Avon schimbă lumea femeilor din România, atât prin frumusețe, cât și prin oportunități de carieră. Toate acestea prin construirea unui business solid și inovator, care domină piața de cosmetice din România. Am petrecut trei zile în compania echipei de top management a Avon România & Moldova, prinsă în febra pregătirilor pentru a ce­lebra 20 de ani de

Răzvan Dirațian pleacă de la conducerea Avon România & Republica Moldova

Răzvan Dirațian pleacă de la conducerea Avon România & Republica Moldova

După 8 ani ca General Manager Avon România & Republica Moldova, Răzvan Dirațian este promovat și preia conducerea Avon Filipine, una dintre principalele piețe Avon (top 5 la nivel global). Sub conducerea sa, Avon România & Republica Moldova a înregistrat 18 trimestre de creștere consecutivă, iar în 2016, Avon România a intrat în top 15 piețe Avon, înregistrând cea mai

Biz CEO Exchange

Biz CEO Exchange

Un lider adevărat primește deschis orice provocare, iar un CEO de top se adaptează rapid la schimbare. Proiectul Biz CEO Exchange a convins zece ocupanți ai  fotoliului de CEO din companii de top din România să facă pentru o zi  schimb de locuri și de experiențe. Managerii de top care au acceptat provocarea  de a deveni CEO pentru o zi

Forța echipei

Forța echipei

Răzvan Dirațian consideră că un CEO trebuie să transfere laudele către echipă, iar când sunt momente tensionate, trebuie să preia responsabilitatea și să nu expună negativ oamenii din organizație. Cum vedeți rolul unui CEO  în 2017? Esența rolului unui CEO se păstrează și se testează de-a lungul vremii prin interacțiunea cu oamenii. Este una dintre părțile preferate ale rolului meu,

Răzvan Dirațian, General Manager, Avon România și Moldova

Răzvan Dirațian, General Manager, Avon România și Moldova

Absolvent al Facultății de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice din București, Răzvan Dirațian și-a început cariera în cadrul companiei Avon în anul 1999. Prima poziție în cadrul companiei a fost de Sales Analyst, iar în 2003 a preluat conducerea departamentului de Sales Support. În 2006 a fost numit Business Planning & Development Manager. Actuala poziție de director general

Noi produse de machiaj, în portofoliul Avon

Noi produse de machiaj, în portofoliul Avon

Brandul de produse cosmetice Avon își extinde gama de produse cu două noi colecții de farduri: Avon True și mark., care vor fi disponibile începând cu 2 martie. Colecția Avon True celebrează frumusețea naturală a femeilor, bazându-se pe formule hrănitoare și rezistente. Mark. este o colecție dedicată pasiunii pentru frumusețe, care le inspiră pe femei să experimenteze și să se

Avon are un nou ambasador de brand  

Avon are un nou ambasador de brand  

Inna a devenit ambasador al celui mai nou brand de produse de machiaj din portofoliul Avon. Lansarea locală a noului brand va avea loc luni, pe 23 ianuarie, la The Ark, iar aceasta se va desfășura în paralel cu lansarea globală, de la New York. Avon este brandul numărul 1 pe piața de produse de machiaj din România, potrivit Euromonitor

Fara granite intre online si offline

Fara granite intre online si offline

Pentru echipa digitala Avon Romania, frumusetea conversatiei in mediul virtual nu mai are secrete. Poate si pentru ca la baza businessului companiei s-a aflat dintotdeauna dialogul direct cu clientii sai. Exact la fel ca in 1886, cand lua fiinta Avon, oamenii din companie se definesc si astazi ca fiind cei care faciliteaza conversatiile despre frumusete. Daca la inceput reprezentantele Avon

Top Social Brands 2016

Top Social Brands 2016

Coca-Cola ocupa, in premiera, prima pozitie in Top Social Brands, ajuns anul acesta la cea de-a opta editie. Urmatoarele locuri in clasamentul realizat de revista Biz sunt ocupate de: Vodafone, McDonald’s, Samsung, Avon, Orange, KFC, Intel , BMW si Lidl.   Top Social Brands 2016 a rezultat in urma ponderarii rezultatelor inregistrate de branduri in 3 clasamente preliminare: Topul ZeList

Armele frumusetii Avon: incredere, bucurie, curaj

Armele frumusetii Avon: incredere, bucurie, curaj

Avon a lansat o editie limitata de ambalaje ce ilustreaza stările inspirate de produsele pe care acestea le insotesc: curaj, incredere, bucurie, armonie, pofta de viata, optimism. Demersul reprezinta cea de-a doua etapa a campaniei Schimba lumea prin frumusete si isi propune sa aduca in prim plan femeile obisnuite, pentru care ritualul de beauty trece dincolo de latura functionala.  Campania are in prim plan