Tu cum îți arăți aprecierea? (P)

Tu cum îți arăți aprecierea? (P)

Inspirat de povestea prințesei Sissi și de inovațiile pe care aceasta le-a făcut în acele timpuri, brandul de șuncă Sissi lansează o nouă platformă de comunicare prin intermediul căreia consumatorii sunt încurajați să-și arate aprecierea față de persoanele dragi din viața lor. Mirela Retegan, fondatoarea Zurli, ne îndeamnă să ne arătam aprecierea față de cei dragi în fiecare zi, fie

Din culisele noii campanii Sissi

Din culisele noii campanii Sissi

Brandul de șuncă Sissi a lansat o nouă platformă de comunicare prin intermediul căreia consumatorii sunt încurajați să-și arate aprecierea față de persoanele dragi din viața lor. Această nouă umbrelă sub care brandul va comunica pornește de la rezultatele unui studiu realizat pe parcursul anului 2017 de către Caroli Foods Group, care arată că ”o femeie care se simte apreciată,

Noile retete ale comunicarii

Noile retete ale comunicarii

Comunicarea pe piata mezelurilor impune noi reguli ale jocului. Ce conta in urma cu cativa ani nu mai este valabil acum. In era tehnologiilor sofisticate, cantareste enorm gasirea echilibrului intre emotional si rational. Cu o experienta de peste 14 ani in marketing, dintre care cei mai multi petrecuti in domeniul FMCG, Ana Maria Bajan este din septembrie 2014 Marketing, Business