Fără E-uri și nitriți: o nouă gamă Caroli

Caroli Foods Group a lansat gama de produse Carolino, dedicată copiilor. Noua gamă conține minicremwurști de pui și de porc, fără E-uri și nitriți, fără membrană, ușor de mestecat de către copii, cu un gust îmbogățit cu ingrediente speciale – unt și lapte.  

Gama Carolino se lansează cu un nou ambalaj în categoria produselor din carne, o caserolă de 150 grame, care include și câte una din cele 12 figurine de tip stickie, din colecția “Hai la masă”, realizată în baza unui parteneriat strategic cu Gașca Zurli. 

Totodată, gama Carolino vine cu provocarea unui Board Game. “Hai la masă” este distractiv de jucat în familie și include 2 jocuri distincte, construite în jurul personajelor care deja și-au câștigat un loc de cinste în inima celor mici: cele 10 personaje din Gașca Zurli și Șervețelul Carolino.

”Lansarea gamei de produse Carolino, destinată copiilor, este o decizie pe care am luat-o în primul rând ca mamă, și apoi ca om de marketing, fiind centrată pe Alexia, copilul meu de acasă, și pe Șervețelul Carolino, copilul meu de la birou. Pentru că știu că tot ceea ce facem noi acum va fi o recompensă pe care o vom culege de la copiii noștri peste ani”, a declarat Anamaria Băjan, Director Executiv de Marketing, PR și Business Development al Caroli Foods Group.  

Lansarea este susținută printr-un mix integrat de marketing și comunicare: un spot TV ce va fi difuzat cu precădere pe posturi dedicate copiilor, o componentă puternică de comunicare online și instore, acțiuni tactice de PR și prezența la evenimente dedicate. 

Echipele implicate în dezvoltarea proiectului:

Caroli Foods

Ana Maria Băjan -Director Marketing, PR & Business Development

Adelina Floarea- Category Marketing Manager

Agenții

Fiodor Studio: Tudor Cuciuc

Script Media: Andrei Dordea

Screen Native: Mugur Pătrașcu, Galina Pinteac

Blind Carbon Copy Communication: Anca Rancea