Huawei deschide în București primul Customer Service Center

Huawei a inaugurat astăzi primul său Customer Service Center, aflat în centrul Capitalei.  Printre serviciile de care clienții Huawei se vor putea bucura de acum înainte, se numără Reparația într-o oră, beneficiu care nu presupune un cost suplimentar dacă telefonul se află in garanție și nu s-a efectuat o intervenție neautorizată asupra acestuia, precum și suportul tehnic pentru orice situație pe care utilizatorii o întâmpină.

Pentru a asigura un nivel ridicat al serviciilor de after sales, în cadrul Centrului lucrează ingineri specializați în dispozitive mobile, profesioniști pregătiți în repararea telefoanelor Huawei dar și în a răspunde cerințelor utilizatorilor.

Pe lângă serviciile de after sales, consumatorii care trec pragul centrului de service autorizat, vor găsi și o gamă largă de accesorii pentru smartphone-uri, de la huse pentru telefon și până la selfie-stick-uri și vor putea testa cele mai noi modele Huawei.

În plus, pentru o transparență cât mai mare a procesului de verificare sau de reparație a telefoanelor Huawei, clienții pot urmări live tot ceea ce se întâmplă, întrucât departamentul tehnic este separat de showroom doar printr-un perete de sticlă.

În ultimul an, peste 500.000 români au achiziționat smartphone-uri Huawei, cele mai căutate fiind modelele Huawei P10 lite, P9 lite și P9 lite 2017