Marketing Stiri

MakeSense fara PR

29 ian. 2015 3 min

MakeSense fara PR

Reading Time: 3 minute

Agentia de relatii publice MakeSense PR se repozitioneaza ca agentie de comunicare si continut si isi schimba numele in MakeSense. Totodata, reprezentantii agentiei anunta ca isi  completeaza portofoliul de servicii cu expertiza in crearea de continut si content marketing.

team_makesense
Echipa MakeSense

 

Printre serviciile oferite de MakeSense in prezent se numara crearea de continut pentru canale proprii (realizare de white-paper-uri, studii de caz, newslettere etc) si terte, managementul comunitatilor online si servicii traditionale de comunicare (comunicare cu media si alti influenceri, comunicare interna, organizare de evenimente etc).

In 2014, MakeSense a inregistrat o cifra de afaceri de 220.000 de euro, din care 83,4% fee-uri de agentie.

Aproximativ 60% din cifra de afaceri a fost reprezentata de servicii de creare de continut, implementate preponderent in campanii business to business.

Raluca_Bailescu
Raluca Bailescu, Managing Partner, MakeSense

“Clientii nu vor PR. Clientii vor rezultate. Aceasta este concluzia acestor primi 5 ani de MakeSense, aceasta este directia in care acest business a crescut in cel mai natural mod cu putinta: nu mai suntem doar o agentie de PR, suntem… ingineri. Da, ingineri. Este o definitie pe care ne-a dat-o un client, intr-o discutie telefonica aparent obisnuita, de-acum cativa ani, cand mi-a spus <Raluca, am un brief pentru un produs nou. Ia-i pe inginerii tai si vino sa-mi dai o mana de ajutor.> “, explica Raluca Bailescu, Managing Partner, MakeSense, nevoia de repozitionare a agentiei pe care o conduce.

“Daca industria de comunicare are nevoie de niste ingineri (ar fi singura industrie fara ingineri, de fapt…), noi suntem aceia. Modul nostru de lucru are mai putin glam si mai multa  analiza. Mai putina creatie si mai multa precizie. Intoarcem pe toate partile obiectivele de business ale clientilor nostri pana suntem siguri ca ni le-am tradus corect in obiective de comunicare. Construim campanii pe care le masuram pas cu pas, verificand ca suntem pe drumul cel bun: se misca produsul de pe raft, suna telefonul in receptie, se umple cosul de cumparaturi online. Pentru asta completam serviciile de PR oferite clientilor nostri cu expertiza in crearea de continut, distribuirea si monitorizarea efectelor produse de acesta”, adauga  Raluca Bailescu.

Din echipa MakeSense fac parte: Raluca Bailescu (Managing Partner), Cristian Ditoiu (Chief Technologist & Partner), Oana Coman (Communication Strategist & Partner), Aura Dumitru (Communication Engineer & Partner), Alexandra Enachescu (Chief Content Engineer), Loredana Caloian (Content Engineer) si Silviana Uta (Content Engineer).

Agentia a fost infiintata in 2010 si acopera domeniile healthcare & pharma, IT, FMCG si financiar.

Din portofoliul de clienti fac parte: Autovit, Blue Point Call Center, Ceragon, Clotier, Essilor Romania, Gazduire Web, Lactacyd, LaDORNA, MediaIQ, Okazii.ro, Paranix, Pick N Dazzle, Ponderas, Metrici, Omega Pharma, R/GA Bucharest, Sameday Courier, Sarantis (brandurile B.U., C-Thru si Str8), Tradeville, Unilever (brandurile Dove si Rexona), Viile Metamorfosis s.a.

MakeSense a fost de trei ori premiata cu Silver la competitia Romanian PR Award pentru campaniile: ”My Doggie Bag is a Goodie Bag” (Unilever Food Solutions & The Syndicate), ,,Lansarea lentilelor de ochelari Varilux S Series” (Essilor Romania & Agency Wiz) si ”One Team. One Blue Spirit” (Blue Point Call Center).

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: