Antreprenori

O parfumerie la Budapesta

17 oct. 2011 2 min

O parfumerie la Budapesta

Reading Time: 2 minute

<p> <strong>Cu patru ani vechime pe piata romaneasca si un succes scontat, Madison Parfumerie vrea sa cucereasca si piata ungureasca de parfumuri de lux.</strong></p> <p>  </p> <p> Am inclus parfumeria lui Madeleine Florescu la categoria boutique pentru ca se incadreaza in tiparele unei afaceri de nisa, prin conceptul de “haute parfumerie”, cu produse in serie limitata si cu preturi de mii de euro. “Cand am deschis eu, in 2007, nu se punea problema de criza. Nici chiar in 2008 la noi nu a fost. In 2009 s-a simtit ceva, in 2010 am avut o mica crestere a cifrei de afaceri, de 1-2%. Dar in 2011 ne-a mers extraordinar de bine, din ianuarie chiar”, spune Madeleine Florescu.</p> <p>  </p> <p> Cresterea inregistrata i-a dat proprietarei Madison curajul sa investeasca si in afara granitelor tarii, in capitala Ungariei, unde a deschis o parfumerie in octombrie 2011. “Avem o locatie exceptionala, de peste 100 mp, pe bulevardul unde sunt Opera, brandurile Gucci si Louis Vuitton. Exista doua parfumerii de lux in Budapesta, dar nu la nivelul nostru”, spune Florescu. Antreprenoarea mizeaza pe experienta sa din domeniul luxului acumulata in industria de cosmetice si parfumuri din SUA dar si pe cea din ultimii ani din Romania. Segmentul tinta al parfumeriilor Madison sunt consumatorii intre 25 si 65 de ani, care calatoresc foarte mult si doresc un miros unic. La Madison pot alege din cele 25 marci de parfumuri facute in serie limitata, iar printre marcile aduse se numara Clive Christian, Annick Goutal, Comme des Garçons sau Carthusia.</p> <p>  </p> <p> In general, parfumurile de pe rafturile Madison sunt disponibile in serie limitata, intre 5 si 25 de sticle pentru fiecare marca. Magazinul are circa 2.000 de produse, printre care si produse de corp, sapunuri sau lumanari. Fiecare brand prezent are o poveste proprie, iar Florescu spune ca este mult mai greu sa vinzi un brand exclusivist. “Noi nu avem in spate reclame care sa ne sprijine. Trebuie sa povestim de zece ori mai mult.</p> <p>  </p> <p> Ne gasesc insa cei care au un interes. Deja daca cineva ajunge intr-un astfel de boutique stie de ce a venit”, mai spune investitoarea. Clientii parfumeriei sunt cei cu venituri peste medie, cu o anumita cultura si un anumit grad de sofisticare. Importante sunt, pentru fiecare cumparator, experienta primului contact cu parfumul, mirosul, ambalajul, dar si starea pe care i-o da cand il foloseste.</p> <p>  </p> <p> <strong>Citeste si:</strong></p> <p> <a href=”http://www.revistabiz.ro/servicii-personalizate-390.html”>Servicii personalizate</a><br /> <a href=”http://www.revistabiz.ro/vinuri-care-au-impresionat-391.html”>Vinuri care au impresionat</a><br /> <a href=”http://www.revistabiz.ro/haine-vintage-clbre-392.html”>Haine vintage celebre</a><br /> <a href=”http://www.revistabiz.ro/pentru-cunoscatori-393.html”>Pentru cunoscatori</a><br /> <a href=”http://www.revistabiz.ro/afacerea-boutique-389.html”>Afacerea Boutique</a><br /> <a href=”http://www.revistabiz.ro/fara-diferente-395.html”>Fara diferente</a><br /> <a href=”http://www.revistabiz.ro/cumparaturi-la-salon-396.html”>Cumparaturi la salon</a><br /> <a href=”http://www.revistabiz.ro/chic-dar-nu-mic-397.html”>Chic dar nu mic</a></p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: