Antreprenori

Fara diferente3 min

17/10/2011 2 min read

author:

Fara diferente3 min

Reading Time: 2 minute

<p> <strong>La Bucuresti sau Paris, boutique-ul Montblanc are acelasi design. Cel mai vandut instrument de scris este un Meisterstück 149</strong></p> <p>  </p> <p> Referitor la Montblanc<strong><em>,</em></strong> ca si pentru Cartier, intr-un boutique clientul gaseste toata gama brandului respectiv. Buticul franciza din Calea Victoriei are pentru brandul de origine germana un spatiu cu o suprafata stabilita de producatori, ambientul comercial si amenajarea fiind gandite de catre specialistii companiei germane, la fel ca pentru toate celelalte locatii din lume in care sunt comercializate produsele Montblanc alaturi de editii limitate. “Nemtii schimba designul magazinelor lor cam o data la 8-10 ani. Cel din Bucuresti, deschis in martie 2011, are la baza cel mai nou concept”, spune Anca Vasile, Brand Manager la Montblanc.</p> <p>  </p> <p> Strategia oficialilor firmei spune ca boutique-urile proprii vor creste businessul, iar focusarea pe nisa exclusivista a luxului va asigura un profit constant, lucru adeverit in Romania. Primul boutique Montblanc a fost deschis in 1990 in Hong Kong, iar numarul lor a ajuns in prezent la 400. Dupa deschiderea buticului din centrul capitalei, Conmart Trading (unicul importator si distribuitor in Romania al brandului Montblanc) a renuntat la cele doua magazine monobrand din Bucuresti si si-a ajustat celelalte puncte de vanzare.</p> <p>  </p> <p> Clientul standard pentru Montblanc are venituri mari si o varsta de peste 30 de ani. Aproximativ 85% dintre clienti sunt din Romania. Interesant este insa ca, de cativa ani, brandul asociat cu instrumentele de scris incearca sa-si schimbe imaginea si sa o asocieze cu ceasurile sau alte accesorii. Montblanc a inceput sa faca ceasuri de peste 13 ani si le produce chiar in Elvetia, patria orologeriei. Cel mai pretios ceas Montblanc din boutiqueul de pe Calea Victoriei este editia limitata Nicholas Rieussec Anniversary Edition din aur, de 30.000 de euro. Editia numara doar 190 de piese. Din anul 2007, Montblanc produce propriile mecanisme in Le Locle (Elvetia), dezvoltandu-se si devenind astfel un nume de referinta pe piata ceasurilor din lume.</p> <p>  </p> <p> <strong>Citeste si:</strong></p> <p> <a href=”https://www.revistabiz.ro/servicii-personalizate-390.html”>Servicii personalizate</a><br /> <a href=”https://www.revistabiz.ro/vinuri-care-au-impresionat-391.html”>Vinuri care au impresionat</a><br /> <a href=”https://www.revistabiz.ro/haine-vintage-clbre-392.html”>Haine vintage celebre</a><br /> <a href=”https://www.revistabiz.ro/pentru-cunoscatori-393.html”>Pentru cunoscatori</a><br /> <a href=”https://www.revistabiz.ro/o-parfumerie-la-budapesta-394.html”>O parfumerie la Budapesta</a><br /> <a href=”https://www.revistabiz.ro/afacerea-boutique-389.html”>Afacerea Boutique</a><br /> <a href=”https://www.revistabiz.ro/cumparaturi-la-salon-396.html”>Cumparaturi la salon</a><br /> <a href=”https://www.revistabiz.ro/chic-dar-nu-mic-397.html”>Chic dar nu mic</a></p>

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE