Marketing Stiri

Optimedia se transformă în Blue 449

22 iun. 2017 3 min

Optimedia se transformă în Blue 449

Reading Time: 3 minute

Blue 449Agenția de media Optimedia, activă pe piața românească de 20 de ani, parte a grupului Publicis One, şi-a schimbat denumirea în Blue 449. Rebrandingul este parte a unui proces amplu de transformare în toate pieţele în care grupul operează.

Rețeaua Blue 449, condusă Andras Vigh în calitate de Global Brand President, deţine 23 de birouri în 15 pieţe internaţionale, printre care și România, iar modelul sub care funcționează este „open source”, lansat în urmă cu doi ani de ZenithOptimedia.

Principiul „open source” combină activitatea media, creativitatea, informația și tehnologia care modelează dezvoltarea clienţilor.

IMG 2050
Andras Vigh, Global Brand President, Blue 449.

Numele și identitatea vizuală  a noii agenții simbolizează îmbinarea care este necesră la ora actuală în industria de media între artă, cifre și tehologie, după cum a explicat Andras Vigh, prezent la evenimentul de lansare a biroului Blue 449, alături de Maria Tudor, Chief Media Officer al Publicis One, și Cezar Batog, Managing Director al Bue 449 România. 

Arta și ideile sunt reprezentate de culoarea albastră, iar cifra 449 are legătură cu utilizarea datelor și tehnologiilor. Acest număr este doar la o cifră distanţă de adevărata culoare albastră (reprezentată de numărul 450 în spectrul de culoare) și, prin urmare, „Blue” simbolizează starea de a fi la un pas depărtare de perfecțiune, starea pe care agenția se străduiște să o atingă. 

„Lansarea agenţiei Blue 449 în România ne permite să oferim clienţilor o abordare cu adevărat inovatoare şi personalizată în comunicare, pe o piaţă foarte importantă din Europa Centrală şi de Est. România va deveni a 15-a noastră piaţă şi al 23-lea birou deschis” – Andras Vigh, Global Brand President, Blue 449.

În România, agenţia Blue 449 va fi condusă de Cezar Batog, fost Managing Director Optimedia. Maria Tudor, Chief Media Officer Publicis One, coordonează toate agenţiile de media ale Grupului în regiunea Europei Centrale şi de Est – Zenith, Starcom, SparklMediavest, Blue 449.

„Avem astăzi în România trei agenţii de media puternice, cu poziţionări clare, dar care se completează reciproc şi formează cel mai puternic pool de buying din România. Şi, nu în ultimul rând, e o bucurie personală că una dintre primele lansări Blue 449 din Europa Centrală și de Est are loc în România” – Maria Tudor, Chief Media Officer, Publicis One.

Publicis One România este unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din ţară, sub umbrela căruia operează brandurile Leo Burnett, Publicis, Saatchi & Saatchi, Starcom, Blue 449, MSLGROUP The Practice, Publicis Consultants, iLeo, Nurun, The Geeks, Publicis Dialog și Publicis Events. La nivel local, Publicis One este condus de Teddy Dumitrescu – Chief Executive Officer, Ştefan Iordache – Chief Operating Officer şi Mihaela Botea – Chief Financial Officer.

Publicis Groupe este structurat în jurul a patru hub-uri cheie: Publicis Communications, Publicis.Sapient, Publicis Media și Publicis Health. Pentru piețele mici și mijlocii din întreaga lume, Publicis Groupe a creat Publicis One – un nou model organizațional în care toate brandurile își păstrează identitatea, dar sunt subordonate unui nucleu operațional pentru planificarea strategică, analiză și construirea de brand, oferindu-le scara necesară spre succes și cu acces la resursele, cunoștințele și abilitățile tuturor celor patru hub-uri de comunicare.

 

 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: