Premieră în designul românesc

Camelia Șucu și Genoveva Hossu lansează, în această lună, cinci showroomuri în București și Cluj-Napoca, spații destinate industriei de design interior din România: showroomurile ClassIN, Natuzzi Italia și Natuzzi Editions.

Spațiile găzduiesc colecții impresionante de mobilier și accesorii de interior, cu semnătura a peste 600 de furnizori, din game diferite de preț. În plus, apare și în această industrie tendința ”mix and match”, prin care piese realizate de designeri consacrați sunt alăturate unor branduri la prețuri accesibile.

Experiența celor două antreprenoare a dus la crearea unui business full-service, ce oferă de la produse destinate amenajărilor interioare și consultanță gratuită în showroomuri, până la soluții complete de design la cheie și servicii 3D (randări, tururi virtuale, realitate augmentată). 

Dacă showroomurile ClassIN prezintă, în exclusivitate, colecții ale unor branduri consacrate la nivel mondial (Edra, Poliform, Molteni&C, Flexform, Ivano Redaelli, Dada, Brabbu, Jab Anstoetz, Ralph Lauren Home), de la mobilier și accesorii, la țesături și corpuri de iluminat, showroomurile Natuzzi se axează exclusiv pe colecțiile producătorului italian de mobilă, care a lansat, de curând, o linie de mobilier la prețuri accesibile: Natuzzi Editions.

“În ClassIN am văzut mai mult decât un showroom sau un spațiu-concept de obiecte și proiecte. Am construit o platformă de parteneriat strategic în industria designului interior, care se adresează atât iubitorilor de frumos, cât și specialiștilor din industrie”, spune Camelia Șucu, strategic partner ClassIN & Natuzzi România.

ClassIN abordează conceptul de “design thinking” dintr-o nouă perspectivă și îl integrează cu succes în filosofia companiei. Centrarea pe client, gândirea integrativă, experimentalismul și colaborarea sunt pilonii pe care își fundamentează ClassIN întreaga activitate.

“Am abordat cu mare atenție construirea portofoliului ClassIN. Ne-am dorit ca fiecare client care ne trece pragul să nu plece fără cel puțin o soluție la problema care-l frământă, indiferent de natura ei. Bugetul disponibil, nevoia de produse premium și exclusivitate sau accentul primordial pe funcționalitate și confort sunt aspecte care ne dictează adesea tuturor nevoia de consum. Am mizat, astfel, pe un mix de branduri, majoritatea de renume mondial, destinate atât consumatorilor de lux, cât și celor orientați spre produsul de calitate la prețuri accesibile. Avem o echipă tânără, extrem de creativă, a cărei provocare este să se adapteze bugetelor și stilurilor de viață ale clienților noștri. Pe lângă furnizorii externi, avem parteneri din România, branduri minunate, create de designeri de obiect și tapet, pe care ne dorim foarte mult să-i facem cunoscuți publicului larg. ClassIN este mai mult decât un showroom, este un laborator de design, un spațiu dedicat creativității cu focus pe funcționalitatea, originalitatea și unicitatea proiectelor”, completează Genoveva Hossu, creative CEO ClassIN & Natuzzi România.