Schimbare în departamentul de strategie al GMP Advertising

Dana Pascu, Head of Strategy, GMP Advertising

Începând cu luna octombrie, Dana Pascu este noul Head of Strategy al GMP Advertising.

Dana Pascu, 31 de ani, are o experiență de peste zece ani în strategic planning. Și-a început cariera în publicitate în 2006 la Kinecto ca digital copywriter. Acolo a făcut pasul către strategic planning și pentru o vreme a combinat copywritingul cu strategia. După ce a lucrat în mai multe agenții, s-a alăturat echipei GMP în 2015 în calitate de Senior Strategic Planner unde și-a adus contribuția pe brandurile: Ciucaș, Telekom B2B, Domo, Volkswagen, Arctic, Itsy Bitsy, Edenia, Cris-Tim, Patria Bank. În numai un an, a avansat la Creative & Strategic Planning Director și acum la Head of Strategy. Este pasionată de fotografie și este implicată constant și  în numeroase proiecte de voluntariat civic.

GMP Advertising, parte din GMP Group, este singura agenție românească deținătoare a două trofee de Agenția Independentă a Anului în Europa Centrală și de Est și cea mai eficientă agenție independentă românească în Global Effie Index 2017. Portofoliul actual include branduri precum: Timisoreana, Ciucaș, Itsy Bitsy, Rompetrol, Cris-Tim, Azur, City Grill, Grundig, Hochland, Patria Bank, Pizza Edenia, Pufies.

Din februarie 2014, GMP Advertising reprezintă în România rețeaua independentă germană Jung von Matt.