Huawei vrea locul 1 și locul 4 global la smartphone-uri

Huawei vrea locul 1 și locul 4 global la smartphone-uri

Huawei va deveni cel mai mare producător de smartphone-uri din lume, iar HONOR va deveni al doilea mare producător de smartphone-uri din China și al patrulea din lume, potrivit strategiei dual-brand anunțate de Richard Yu, director executiv al Huawei Consumer Business Group. “Huawei Consumer BG a intrat într-o nouă etapă și, anul acesta, Huawei și HONOR vor deveni probabil cel

Libertate și valoare pentru business

Libertate și valoare pentru business

Consumatorii caută soluții simple pentru nevoile lor tot mai complexe. Este și motivul pentru care simplificarea ca direcție strategică a permis o creștere sustenabilă a businessului Telekom Romania pe termen lung, spune Miroslav Majoroš, CEO al companiei. Ce impact a avut în 2018 schimbarea de paradigmă adusă de Telekom Romania prin #Netliberare și #BUSINESSLIBER? Ținta noastră pentru acest an a

Dragonul care înghite lumea

Dragonul care înghite lumea

Ofensiva economiei chineze pare de neoprit, iar expansiunea internațională este susținută de un ritm amețitor al investițiilor realizate de Beijing în toată lumea. Iar țintele acestor investiții spun multe despre cum crede China că va arăta lumea de mâine. Motorola, Volvo, GE Appliances, Smithfield și Club Med sunt doar câteva nume occidentale celebre care au de câțiva ani proprietari din

Unicornul, magnet de talente

Unicornul, magnet de talente

Cu o cultură încă puternic ancorată în zona de startup, campionul acestei ediții a topului oferă celor pe care îi angajează oportunități de creștere rapidă la scară globală. Dar Marius Istrate, People Operations Director la UiPath, spune că succesul se bazează pe multe alte ingrediente. Cum găsiți talentele potrivite pentru compania dumneavoastră? Sunt câteva lucruri care stau la baza culturii

Pregătiți pentru volatilitate

Pregătiți pentru volatilitate

La zece ani de la criza economică, companiile încearcă să ghicească dacă vor apărea noi probleme la orizont. Eugen Anicescu, country manager al Coface România, crede că, în loc să anticipeze criza, companiile trebuie să dea dovadă de elasticitate în strategiile de dezvoltare. La doar 30 de zile după falimentul Lehman Brothers din septembrie 2008, adică fix acum zece ani,

Campionii reciclării

Campionii reciclării

De zece ani, RoRec nu doar reciclează aparate electrice și electronice, ci și inovează pentru a schimba mentalitățile și a spori cantitățile reciclate. Andreea Idriceanu Calev, Communication Manager la RoRec, explică impactul unui astfel de proiect inovator – Patrula de Reciclare. Cum acționează Patrula de Reciclare? Noi trebuie să formăm o generație informată și responsabilă. Să creăm nuclee permanente de

Formula4 organizează modulul de Strategie la final de iulie

Formula4 organizează modulul de Strategie la final de iulie

Pentru a optimiza rezultatele obținute din campaniile de promovare a evenimentelor Biz și a materialelor publicate pe platforma noastră, am participat la modulul de Strategie organizat de Formula4 în primăvara acestui an, modul format din 3 training-uri aplicate de Strategie de Social Media, Strategie de Facebook Ads și Strategie de Google AdWords. Formula de Strategie de Social Media este un

Lecții pentru antreprenorii creativi

Lecții pentru antreprenorii creativi

Un amestec ciudat de satisfacții și frustrări. Așa își sintetizează parcursul antreprenorial un strateg care în plină criză, acum zece ani, decidea împreună cu colegul său de la creație că vrea să aibă propria agenție. În 2009, Arsenoaiei & Mătășel a fost cea mai premiată agenție românească la Portoroz, în 2014 a fost pe locul 25 în topul european al

Strategie pentru viitor

Strategie pentru viitor

Dincolo de extindere, investiții și rezultate financiare, Frank Wagner, CEO al Lidl România, pune accentul pe sustenabilitatea performanțelor de business. Tocmai de aceea și noul sediu central al companiei este o investiție gândită pe termen lung și în parametrii sustenabilității. De ce s-a mutat Lidl în acest sediu construit de la zero? Ca și în cazul magazinelor noastre, preferăm să

FCB Bucharest are un nou Head of Strategy

FCB Bucharest are un nou Head of Strategy

Corina Anghel este noul Head of Strategy al FCB Bucharest. Agenția și-a consolidat, la începutul acestui an, departamentul prin extinderea echipei. Cu o experiență de 10 ani în industrie, dintre care 9 ani dedicați exclusiv strategic planningului, Corina Anghel a studiat comunicare la SNSPA, urmând ca primul an din carieră să-l dedice marketing researchului. Mai apoi și-a descoperit pasiunea pentru