Pregătiți pentru volatilitate

Pregătiți pentru volatilitate

La zece ani de la criza economică, companiile încearcă să ghicească dacă vor apărea noi probleme la orizont. Eugen Anicescu, country manager al Coface România, crede că, în loc să anticipeze criza, companiile trebuie să dea dovadă de elasticitate în strategiile de dezvoltare. La doar 30 de zile după falimentul Lehman Brothers din septembrie 2008, adică fix acum zece ani,

Campionii reciclării

Campionii reciclării

De zece ani, RoRec nu doar reciclează aparate electrice și electronice, ci și inovează pentru a schimba mentalitățile și a spori cantitățile reciclate. Andreea Idriceanu Calev, Communication Manager la RoRec, explică impactul unui astfel de proiect inovator – Patrula de Reciclare. Cum acționează Patrula de Reciclare? Noi trebuie să formăm o generație informată și responsabilă. Să creăm nuclee permanente de

Formula4 organizează modulul de Strategie la final de iulie

Formula4 organizează modulul de Strategie la final de iulie

Pentru a optimiza rezultatele obținute din campaniile de promovare a evenimentelor Biz și a materialelor publicate pe platforma noastră, am participat la modulul de Strategie organizat de Formula4 în primăvara acestui an, modul format din 3 training-uri aplicate de Strategie de Social Media, Strategie de Facebook Ads și Strategie de Google AdWords. Formula de Strategie de Social Media este un

Lecții pentru antreprenorii creativi

Lecții pentru antreprenorii creativi

Un amestec ciudat de satisfacții și frustrări. Așa își sintetizează parcursul antreprenorial un strateg care în plină criză, acum zece ani, decidea împreună cu colegul său de la creație că vrea să aibă propria agenție. În 2009, Arsenoaiei & Mătășel a fost cea mai premiată agenție românească la Portoroz, în 2014 a fost pe locul 25 în topul european al

Strategie pentru viitor

Strategie pentru viitor

Dincolo de extindere, investiții și rezultate financiare, Frank Wagner, CEO al Lidl România, pune accentul pe sustenabilitatea performanțelor de business. Tocmai de aceea și noul sediu central al companiei este o investiție gândită pe termen lung și în parametrii sustenabilității. De ce s-a mutat Lidl în acest sediu construit de la zero? Ca și în cazul magazinelor noastre, preferăm să

FCB Bucharest are un nou Head of Strategy

FCB Bucharest are un nou Head of Strategy

Corina Anghel este noul Head of Strategy al FCB Bucharest. Agenția și-a consolidat, la începutul acestui an, departamentul prin extinderea echipei. Cu o experiență de 10 ani în industrie, dintre care 9 ani dedicați exclusiv strategic planningului, Corina Anghel a studiat comunicare la SNSPA, urmând ca primul an din carieră să-l dedice marketing researchului. Mai apoi și-a descoperit pasiunea pentru

Schimbare în departamentul de strategie al GMP Advertising

Schimbare în departamentul de strategie al GMP Advertising

Începând cu luna octombrie, Dana Pascu este noul Head of Strategy al GMP Advertising. Dana Pascu, 31 de ani, are o experiență de peste zece ani în strategic planning. Și-a început cariera în publicitate în 2006 la Kinecto ca digital copywriter. Acolo a făcut pasul către strategic planning și pentru o vreme a combinat copywritingul cu strategia. După ce a

Bezos vinde tot și pleacă în spațiu

Bezos vinde tot și pleacă în spațiu

Nu vă speriați, nu este vorba despre vânzarea Amazon, ci doar despre ambiția lui Jeff Bezos de a transforma compania pe care a fondat-o în acel loc unde vor duce toate drumurile cumpărătorilor în următoarele decenii. Pentru patru ore, pe 27 iulie, Jeff Bezos a fost cel mai bogat om de pe planetă, cu o avere estimată la peste 92,3

România, un potențial Silicon Valley al Europei

România, un potențial Silicon Valley al Europei

Pentru anul 2016, Orange România a anunțat o cifră de afaceri de aproape 1 miliard de euro, în creștere cu 4,2% față de 2015. Liudmila Climoc, CEO-ul Orange România, ne-a explicat care au fost motivele creșterii și cum s-au tradus ele în strategia de business. Sunteți de aproape un an CEO-ul Orange România. Ce schimbări s-au petrecut în această perioadă? Pentru

Cum iti pregatesti compania pentru criza?

Cum iti pregatesti compania pentru criza?

Desi au trecut prin experienta unei crize, nu toti antreprenorii si managerii i-au invatat lectiile. Cum prognozele economice globale pentru 2016 nu sunt dintre cele mai optimiste, iata ce poate face un lider ca sa-si pregateasca compania pentru vremuri dificile. Un simplu stranut al gigantilor provoaca raceli severe celor mai mici din jurul acestora, iar China pare sa nu se