Companii Stiri

13% creștere a cifrei de afaceri a Vascar pentru 2019

04/03/2020 2 min read

13% creștere a cifrei de afaceri a Vascar pentru 2019

Reading Time: 2 minute

Vascar, unul dintre principalii producători de preparate din carne și conserve, a înregistrat în 2019 o cifră de afaceri de aproximativ 20,5 milioane de euro, însemnând o creștere de 13 % față de anul anterior.

Vlad Ciuburciu,  Director General Vascar

„Și în acest an am reușit să menținem un trend ascendent pentru core business-ul nostru, categoriile mezeluri și conserve, cea mai mare creștere în volum fiind înregistrată de categoria conserve, +30%.  Pentru noi este o dovadă a faptului că brandurile Moldova în Bucate și Vascar au devenit primele alegeri pentru mulți români, fapt care ne bucură și ne încurajează să fim în continuare inovatori și să creăm produse unice”, a spus Vlad Ciuburciu,  Director General Vascar. „În 2020 ne propunem o creștere importantă a cifrei de afaceri, continuarea investițiilor demarate anul trecut, extinderea portofoliului de produse 100% naturale, din gama Alege natural, fără E-uri, de la Moldova în bucate și deschiderea a cel puțin trei noi magazine proprii în regiunea Moldovei”, adaugă Vlad Ciuburciu.

Bugetul de investiții din acest an este de 1 milion de euro, sumă alocată în principal pentru creșterea capacității de producție, modernizarea fabricii și extinderea infrastructurii.

Înființată în 1984 la Vaslui, Vascar este o companie cu capital 100% românesc cu o evoluție organică pe o piață extrem de competitivă. Astăzi, Vascar este unul dintre principalii producători de preparate din carne și conserve din România, cu mărcile Vascar și Moldova în Bucate. Compania are peste 350 de angajați, deține o fabrică de procesare la Vaslui și 22 magazine proprii în regiunea Moldovei, fiind unul dintre principalii angajatori din regiune. O parte din produsele Vascar și Moldova în Bucate sunt distribuite la nivel național, în hipermarketuri și magazine tradiționale partenere. De asemenea, Vascar este o companie care produce produse “marcă proprie” pentru Carrefour, Mega Image, Penny Market și Lidl.

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole pe aceeași temă