Angst preia pachetul majoritar al Salsi

Angst preia pachetul majoritar al Salsi

Grupul Angst anunţă ca a finalizat preluarea pachetul majoritar de acţiuni al fabricii de produse crud-uscate Salsi din Sinaia, deţinând astfel 88% din acţiunile companiei. În prezent Salsi deţine aproximativ 15% din cota de piaţa valorică a Salamului de Sibiu. Odată cu această preluare, acţionarul majoritar a hotărât consolidarea echipei manageriale de la Salsi prin numirea d-nei Carmen Gavrilescu în

Cris-Tim, fără coloranți sintetici și potențiatori de gust

Cris-Tim, fără coloranți sintetici și potențiatori de gust

Producătorul de mezeluri Cris-Tim a lansat „Eticheta curată”, printr-o campanie de comunicare semnată de GMP Group. Ce înseamnă ”Eticheta curată”? Înseamnă că în urma unei investiții în procesul tehnologic, rețetele tuturor produselor din gamele Cris-Tim au fost îmbunătățite prin excluderea coloranților sintetici și a potențiatorilor de gust precum și a altor ingrediente considerate nocive: glutenul, amidonul, soia. Campania a avut

Cris-Tim, cu Etichetă Curată

Cris-Tim, cu Etichetă Curată

Începând din luna mai, produsele sub marca Cris-Tim sunt mai curate și mai sănătoase. Datorită tehnologiilor nou-introduse în exclusivitate în România și a inovațiilor la nivel de rețetă, românii se pot bucura acum de mezeluri fără gluten, fără amidon, fără MDM, fără soia, coloranți sintetici sau monoglutamat de sodiu adăugat. Mezelurile semnalizate de Eticheta Curată sunt acum mai sănătoase, dar

Salamul de Sibiu, promovat la Bruxelles

Salamul de Sibiu, promovat la Bruxelles

Salamul de Sibiu, care a obtinut la inceputul anului inregistrarea ca Indicatie Geografica Protejata (IGP) la nivelul UE, a fost promovat la Bruxelles, alaturi de alte produse romanesti de calitate. La evenimentele de promovare a produselor alimentare romanesti, care au avut loc la sediul Reprezentantei Permanente a Romaniei, in intervalul 15-18 iulie, au fost prezenti Achim Irimescu, ministrul Agriculturii si

Antreprenorul schimbarii

Antreprenorul schimbarii

Schimba des managerii si decide totul in companie. Dar deciziile pe care le-a luat de-a lungul timpului au dus afacerea sa de la un chiosc la un business de 105 milioane de euro. Sunt doar primii 24 de ani ai unui business gandit pe 100 de ani, iar Radu Timis este pregatit ca, atunci cand totul se schimba, sa schimbe

Noile retete ale comunicarii

Noile retete ale comunicarii

Comunicarea pe piata mezelurilor impune noi reguli ale jocului. Ce conta in urma cu cativa ani nu mai este valabil acum. In era tehnologiilor sofisticate, cantareste enorm gasirea echilibrului intre emotional si rational. Cu o experienta de peste 14 ani in marketing, dintre care cei mai multi petrecuti in domeniul FMCG, Ana Maria Bajan este din septembrie 2014 Marketing, Business

Mezelurile Meda cresc cifra de afaceri, dar nu aduc profit

Mezelurile Meda cresc cifra de afaceri, dar nu aduc profit

<p> Meda, unul dintre cei mai importanti producatori de mezeluri din Romania, estimeaza pentru 2013 o cifra de afaceri de aproximativ 28.5 de milioane euro, cu 5% mai mare, comparativ cu 2012. La 15 ani de la lansarea brandului, Meda produce si gama economic, numita 1 Mai.</p> <p> Compania detinuta de Luchi Georgescu (foto) va investi circa 1,35 milioane euro