Marketing Stiri

Un nou model de agentie: The Temple

4 mart. 2016 < 1 min

Un nou model de agentie: The Temple

Reading Time: < 1 minut

Agentia The Temple a lansat Grolsch Creative Metamorphosis, unul dintre printre primele videouri 360 stop motion din lume

Pentru realizarea acestui proiect, The Temple a pus bazele unei echipe speciale: Cristian Vieriu – Video post production and soundtrack, Mihai Vasilescu – Photographer, Sweet Damage Crew – Graffiti Art, Wood Be Nice – BTL Production si Adrian Mirlogeanu – BTL Manager.

„Am construit The Temple gandindu-ma in aceeasi masura la cum ar trebui sa se comporte un brand modern astazi, dar mai ales cu gandul la consumatorii acelui brand. Cred ca, in contextul digital, brandurile au nevoie de solutii integrate care sa se concentreze pe livrarea unor experiente captivante, care sa adauge valoare brandurilor. Si pentru a aduce cu adevarat ceva complet nou, am ales sa lucrez cu freelanceri din mai multe industrii creative, cum ar fi comedianti, actori sau producatori de muzica”, declara Andrei Lascut, Human Marketing Designer.

Echipa de lucru reprezinta, de fapt, una dintre caracteristicile aparte ale noii agentii. Spre deosebire de modul clasic de functionare, echipele The Temple pot sa difere in functie de fiecare proiect. Agentia colaboreaza cu foarte multi freelanceri din diverse domenii, astfel incat fiecare proiect poate fi dezvoltat de persoanele care se potrivesc cel mai bine cu subiectul, domeniul sau brandul respectiv.

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: