Un nou model de agentie: The Temple

Un nou model de agentie: The Temple

Agentia The Temple a lansat Grolsch Creative Metamorphosis, unul dintre printre primele videouri 360 stop motion din lume Pentru realizarea acestui proiect, The Temple a pus bazele unei echipe speciale: Cristian Vieriu – Video post production and soundtrack, Mihai Vasilescu – Photographer, Sweet Damage Crew – Graffiti Art, Wood Be Nice – BTL Production si Adrian Mirlogeanu – BTL Manager.

Realitatea virtuala se vede prin ochelarii Grolsch

Realitatea virtuala se vede prin ochelarii Grolsch

Din aceasta luna, Grolsch lanseaza in Romania o inovatie din domeniul realitatii virtuale. Din ambalajul de doze Grolsch se pot crea ochelari de realitate virtuala, cu care se pot experimenta clipurile incarcate pe canalul de YouTube al brandului, ce aduc in prim plan creatiile experimentalistilor romani. Printr-un simplu click, iubitorii de arta urbana se pot bucura de o experienta unica

Aniversare de 400 de ani

Aniversare de 400 de ani

Pentru a marca aniversarea de 400 de ani, in spiritul caracteristic brandului, Grolsch a lansat o provocare pentru artistii din intreaga lume. Astfel, fiecare artist implicat a avut posibilitatea de a-si exprima propriul stil in cadrul unui workshop, aducand un omagiu celebrului swing-top Grolsch. Creatiile artistilor se regasesc acum pe dozele aniversare Grolsch, dar si pe multipack-uri, si sunt disponibile

Bere in ritm experimentalist

Bere in ritm experimentalist

Brandul de bere Grolsch continua seria de concerte live sub numele de Grolsch Sound Experiment cu Golan & Muse Quartet pe data 5 martie, de la ora 19:00, si Electric Brother & Solartis Quartet pe 26 martie. MC-ul evenimentelor este Alexandru Manda, marketing manager Pegas. Concertele marcheaza si implinirea a trei ani de la lansarea Energiea. Accesul la concertele aniversare

Schimbam orasul

Schimbam orasul

Grolsch lanseaza pentru Cluj si Timisoara platforma “Change the City”, prin care isi propune sa inspire comunitatile creative sa isi reconstruiasca orasul, sa regandeasca spatiile cu care s-au obisnuit deja si sa le dea culoare si o alta energie. Fiecare creativ din Cluj si Timisoara a fost provocat sa isi imagineze un spatiu altfel, care sa fie util comunitatii sale,

Comunitatea oamenilor creativi

Comunitatea oamenilor creativi

The Institute si Grolsch au lansat The Mark PEOPLE, o initiativa menita sa reuneasca comunitatea creativilor din Romania in jurul unor activitati care vor populariza idei, proiecte, lucrari din sfera industriilor creative. Domeniile care vor fi promovate prin activitatile The Mark PEOPLE sunt arhitectura, publicitatea, jurnalismul, cercetarea, designul, artele spectacolului, software-ul, mestesugurile, filmul, muzica. The Mark PEOPLE genereaza continut video

Bere la borcan

Bere la borcan

Grolsch a lansat luna aceasta The Jar (Borcanul), noua modalitate de a bea berea la draught. Sustinator al experientelor unice, Grolsch si-a obisnuit publicul cu o abordare inovatoare, creativa, prin experimente ca Experience Hotel si Anti-Mall, care au “provocat” de fiecare data normele. Creativitatea este elementul cheie pentru Grolsch, care isi propune sa o aplice in orice activitate. Iar consumul

Bursa Grolsch de 500 de euro pentru Scoala ADC*RO

Bursa Grolsch de 500 de euro pentru Scoala ADC*RO

<p> Grolsch ofera o bursa in valoare de 500 de euro pentru  cea de-a sasea editie a Scolii ADC*RO. Candidatii interesati de aceasta bursa rebuie sa participe la examenul care va avea loc pe 2 noiembrie, la Institute, the Café (Str. Stirbei Voda, nr 104-106), de la 12:00.</p> <p>  </p> <p> Pentru a se inscrie la examen, concurentii trebuie sa

Expozitia “Print beautifies our life” se afla in Energiea in perioada 12 septembrie – 7 octombrie

Expozitia “Print beautifies our life” se afla in Energiea in perioada 12 septembrie – 7 octombrie

<p> Cele opt lucrari castigatoare ale provocarii “Print beautifies our life” sunt expuse in perioada 12 septembrie – 7 octombrie, in Energiea, in cadrul unei expozitii speciale realizate de AdPrint Foundation.</p> <p>  </p> <p> Campania “Print beautifies our lives” s-a adresat creativilor si agentiilor de publicitate din intreaga lume.</p> <p>  </p> <p> Lucrarile castigatoare au fost alese de un juriu

Competitie de GIF-uri experimentaliste

Competitie de GIF-uri experimentaliste

<p> In perioada 11 – 30 septembrie, are loc, in cadrul evenimentelor <a href=”http://www.internetics.ro”>Internetics</a> 2013, o competitie de GIF-uri animate, pe tema “when you work in online”.</p> <p>  </p> <p> Competitia se desfasoara pe platforma <a href=”http://experimentalist.ro”>experimentalist.ro</a>, iar provocarea de a realiza un GIF care sa ilustreze cat mai creativ cum este sa lucrezi in industria de online se adreseaza