Marketing Stiri

#timeout cu Prigat

31 mai 2016 < 1 min

#timeout cu Prigat

Reading Time: < 1 minut

Dana Rogoz este noul ambasador al Prigat, brand care se lanseaza in aceasta vara cu o gama noua de sticle de 0,5 litri, in urmatoarele variante: Portocale, Piersici, Visine si Capsuni-Banane.

“Anul trecut, Prigat i-a incurajat pe toti cei care, la fel ca atletii profesionisti, reusesc sa faca slalom printre obstacole in ritmul alert al zilelor noastre. Totusi, orice atlet are nevoie si de pauze, pentru a-si recapata energia. Aceasta este ideea de la care porneste noua campanie Prigat”, spune Claudia Crisan, Brand Manager Juices, Sport Drinks and Water, PepsiCo Romania.

Noua campanie include si un spot TV.

Prigat, produs si imbuteliat in Romania de catre PepsiCo, este prezent pe piata din Romania de 23 de ani si a fost primul brand care a introdus conceptul de bautura necarbonatata cu suc de fructe la nivel local. In prezent, Prigat activeaza in toate categoriile de bauturi racoritoare necarbonatate pe baza de fructe: bauturi de tip still drink, nectaruri, juice 100%.

 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: