Categories: MarketingStiri

Personaje inedite in noua campanie Ogilvy

Reading Time: < 1 minut

Ogilvy & Mather Romania a lansat o campanie-experiment pentru promovarea noului aspirator Philips PowerPro Aqua 3in1, dedicat in mod special stapanilor de animale, aparatul fiind foarte eficient pentru eliminarea parului si a curatarii murdariei provenite de la animalele de companie. 

Campania aduce in prim plan doi motani, Bossulica si Motanul Lentila, si doi caini, Tony Ciubuc si Tyson. Fiecaruia dintre ei i-a revenit responsabilitatea de a povesti despre produsul Philips din perspectiva sa, cu testimoniale video si poze, in care vorbesc despre felul in care acesta le-a schimbat viata in bine. Vocile celor doi caini au fost asigurate de stapanii lor, doi bloggeri cunoscuti. 

Testimonialele realizate pana acum de vedetele campaniei: Motanul Lentila, Bosulica si Tony Ciubuc.  

Ogilvy&Mather Group Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare la nivel mondial.

Ogilvy&Mather Group Romania ofera servicii de comunicare integrata – publicitate, relatii publice, activare de brand si shopper marketing, servicii de marketing digital precum si strategie si cumparare de media – prin agentiile sale specializate. Portofoliul de clienti cuprinde companii pentru care Ogilvy&Mather dezvolta campanii de comunicare atat la nivel international cat si local – Philips, Lenovo, Heineken (Strongbow, Ciuc), ETI, Kimberly Clark, Immochan, IBM, Piraeus Bank, Mega Image, Pfizer.

 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Inginerii Continental România dezvoltă tehnologii importante pentru noul Mercedes-Benz E-Class

Inginerii Continental, de la centreler din Timișoara, Iași și Sibiu, dezvoltă componente și produse importante pentru noul Mercedes-Benz E-Class. Pentru…

18 ore ago

Agroland Business System vrea vânzări nete de 344,6 mil. lei și investiții de 15 mil. lei în 2024

Agroland Business System, grup antreprenorial românesc de retail, agricultură și alimentație, vizează pentru anul 2024, la nivel consolidat, vânzări nete…

o zi ago

Vă era dor de telefoanele cu taste? HMD lansează Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G

HMD lanseazp o selecție de telefoane cu taste - Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G -…

2 zile ago

Tazz: Românii comandă de 1 mai de 7 ori mai mulți mici față de o zi obișnuită

Ziua Internațională a Muncii, 1 Mai, deține recordul pentru cele mai multe comenzi de mici din an: conform datelor din…

2 zile ago

Ce își uită românii în Uber în 2024. Bucureștiul e în topul european al „uituicilor”

Uber lansează a opta ediție din Enciclopedia anuală a lucrurilor uitate și găsite în Uber, oferind informații despre cum se…

2 zile ago

BCR a acordat credite noi de aproape 6 mld. lei în primul trimestru. Peste jumătate au fost pentru persoane fizice și microîntreprinderi

BCR a înregistrat un profit net de 620 milioane de lei (125 milioane de euro) în primul trimestru din 2024,…

2 zile ago