Categories: MarketingStiri

Inimile Granini aduc o excursie la Venetia

Reading Time: 2 minute

Granini are in desfasurare in perioada 19 iulie – 5 august o noua campanie de comunicare, prin care invita consumatorii sa gaseasca si sa se fotografieze cu inimi supradimensionate amplasate prin Bucuresti, intr-un concurs cu premii. La finalul campaniei, pe 6 si 7 august, inimile Granini vor fi amplasate pentru doua zile in Parcul Herastrau, zona La Fantani.

Inimile Granini, sase la numar, au o grafica inspirata din elemente simbol ale regiunilor in care Granini este prezent si vor fi texturate cu celebrele gropite de pe sticla Granini. Inimile  care reprezinta Africa, Asia, Caraibe, Europa, Oceania si Romania vor fi, pe rand, asezate in diferite locuri din Bucuresti, iar consumatorii vor fi provocati sa le gaseasca si sa se fotografieze cu ele, intr-un selfie sau alaturi de cineva drag. Pentru a intra in concurs, fotografiile trebuie postate in aplicatia de Facebook dedicata sau pe Instagram, folosind hashtag-ul #lovegranini. Fiecare inima va fi vizibila in oras timp de trei zile, avand o alta amplasare in fiecare zi. Zilnic, pe paginile de Facebook si Instagram Granini vor fi postate informatii ajutatoare pentru identificarea locului in care se afla fiecare inima, pentru a putea fi reperata cu usurinta. Primele trei persoane care inscriu o fotografie valida in fiecare zi sunt rasplatite cu cate un bax de Granini, iar toate inscrierile vor participa la tragerea la sorti de la finalul campaniei, prin care se poate castiga o vacanta pentru doua persoane in Venetia. 

Marca Granini a fost lansata pe piata din Germania in 1965.

Din 2006 se afla in portofoliul companiei United Romanian Breweries Bereprod (URBB) si este disponibila pe piata autohtona de bauturi racoritoare necarbonatate cu mai multe arome si mixuri de fructe, impartite pe trei segmente: suc 100% (portocale, mere), nectar (piersici, portocale-mango, grapefruit roz, coacaze negre) si bautura racoritoare necarbonatata (portocale cu pulpa, grapefruit cu pulpa, visine, mere-coacaze negre, piersici, lamaie-menta, grapefruit roz).

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Record de credite noi pentru persoane fizice la BRD: 2,35 mld. lei în primul trimestru din 2024

În primul trimestri din 2024, venitul net bancar al Grupului BRD a atins o creștere de 5,3% față de aceeași…

18 ore ago

Claudiu Butacu & George Constantin: Sustenabilitatea, dincolo de definiții

Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…

22 de ore ago

Schimbare la vârful Tuborg România: Yoav Bar preia funcția de CEO

Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…

2 zile ago

Profit de 390 mil. lei pentru Raiffeisen Bank România în primul trimestru din 2024

Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…

2 zile ago

Primul teatru construit de la 0 de comunitate, Grivița 53 mai are nevoie de 500.000 euro

Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…

2 zile ago

Smartphone-urile HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România

Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…

2 zile ago