Interviuri Oamenii Biz Tech

20 la puterea 20: Sebastian Dobrincu

4 iun. 2019 2 min

20 la puterea 20: Sebastian Dobrincu

Reading Time: 2 minute

Sunt 20 de tineri care privesc altfel România de mâine și fac deja pași spre următorii 20 de ani. Un proiect inițiat de Biz și Metropolitan Life la aniversarea a 20 de ani în România. Află ce îi pasionează, cum reușesc să lupte pentru lucrurile în care cred și cum văd lumea de mâine.

Sebastian Dobrincu

La 20 de ani, Sebastian Dobrincu conduce din San Francisco o companie care vinde soluţii de statistică pentru conturile de Instagram şi Snapchat. Printre clienţi: corporații, vedete din showbiz, imperii media, oameni de afaceri. Sebastian s-a mutat peste Atlantic nu doar din motive de business, dar și pentru că studiază machine learning la Stanford. Povestea Storyheap, compania fondată de Sebastian Dobrincu, a început în 2017 și după primul an de existență deja contabiliza vânzări de un milion de dolari.

Storyheap este o platformă de analytics și management pentru social media, branduri și influenceri. Se diferențiază de o agenție de media prin faptul că nu se ocupă de partea de conținut pentru clienți, ci pune la dispoziție platforma web prin care aceștia pot să își organizeze și să urmărească evoluția campaniilor pe Instagram și Snapchat.

Sebastian a absolvit Liceul Internațional de Informatică din București. 

Fire ambițioasă, Sebastian este conștient că mai are multe de învățat, că evoluția personală trebuie să continue. “Cei care cred că e suficient doar să muncești inteligent, în special în primele etape ale unui business, își scuză lenea. În general, succesul de peste noapte e rezultatul multor nopți nedormite. Ce m-a motivat pe mine, încă de la o vârstă fragedă, a fost ambiția de a evolua”, spune CEO‑ul Storyheap. O listă de calități, native și dezvoltate, cu care s-a înhămat la dezvoltarea unui produs care a luat prin surprindere una dintre cele mai dinamice piețe ale economiei globale. “Avantajul de a fi primii care ne axăm în totalitate pe formatul «story» ne-a ajutat să ne creăm un nume în industria social media marketing. Inovăm prin faptul că atingem o problemă neatinsă, pe care tot mai mulți marketeri o întâmpină. Există multe posibilități de extindere pentru a ne menține poziția în piață, pe care urmează să le punem în aplicare în următoarele luni”, spune Sebastian Dobrincu.

Deși foarte tânăr, Sebastian are câteva sfaturi adresate celor care pornesc un startup sau caută o finanțare. În primul rând, spune că o idee nu e suficientă, în special în următorii ani, fiindcă investitorii devin mult mai inteligenți și își dau seama ușor care startup are potențial și care nu, iar realitatea este că sunt foarte multe companii care nu au nevoie de funding pentru a începe. “Dacă poți evita procesul, fă-o cu orice preț. E obositor și foarte costisitor mai târziu. Tendința arată că investitorii pun mult mai mult preț pe profitabilitate și cash-flow, în special în domeniul software. Lecția pe care am învățat-o din multe eșecuri e să îți validezi ideea înainte să investești timp, efort și bani într-un business”, spune Sebastian.

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: