2014, cel mai bun an pentru cardurile BT

Pentru Banca Transilvania, anul 2014 a fost cel mai bun din istoria sa privind activitatea de carduri, avand in vedere rezultatele obtinute pe partea de emitere si volume tranzactionate, care au fost cele mai bune din piata de profil, anunta banca, intr-un comunicat de presa.

Cifre BT 2014, in raport cu piata:

  • Cele mai multe carduri de debit emise: peste 300.000 de carduri BT Visa Electron
  • Cele mai vandute carduri de credit din banking: aproape 70.000 de carduri BT MasterCard
  • Cele mai multe carduri emise pentru companii: aproape 46.000 de carduri Visa Business
  • Cel mai bun grad de tranzactionare cu cardurile business: cu o medie de 53,6 tranzactii pe an/card si rulaje medii anuale de 51.624 per card, cardurile de business BT au fost cele mai active din intreaga piata
  • Cele mai mari volume tranzactionate pe card la nivelul intregului sistem bancar: peste 76 milioane de tranzactii care au generat un volum de 28.800 milioane lei, in crestere cu 15,4% fata de 2013
  • Visa Electron BT a fost cel mai folosit card pentru plati la comercianti: cu un numar de peste 22 de milioane de tranzactii comerciale si un volum de 2.284,74 milioane lei in 2014, acesta a fost numit „Cardul de cumparaturi al anului”, confirmand suprematia Visa Electron pe piata romaneasca
  • Cele mai bune rezultate in domeniul comertului electronic din Romania: “Banca de ecommerce a Romaniei”. In anul 2014, Banca Transilvania a inregistrat pe cardurile sale un numar de 4,16 milioane de tranzactii de plati pe site-urile magazinelor online, in valoare de 854 milioane lei. Aproape 60% din aceasta valoare reprezinta cumparaturi de pe site-urile magazinelor online din strainatate.

In 2014, Banca Transilvania a lansat: cardurile de calatorii BT Flying Blue; cardul pentru tineri – BT Omnipass, cardurile contactless, rebranding-ul cardurilor de cumparaturi STAR si a programului de loializare cu acelasi nume. De asemenea, transmiterea PIN-urilor cardurilor pe suport hartie a fost inlocuita cu trimiterea codurilor de activare a cardurilor prin SMS. In ceea ce priveste BT24, banca a lansat aplicatia de Mobile Banking si a dezvoltat facilitati noi, cum sunt: incarcarea online a cartelelor telefonice; tranzactionarea fondurilor de investitii administrate de BT Asset Management, posibilitatea achizitionarii de roviniete prin BT24, respectiv optiunea de depozite negociate.

Este al doilea an consecutiv in care BT este desemnata Banca Anului in piata cardurilor, titlu primit in cadrul Galei NOCASH.

“2014 a fost un an istoric pentru noi, an in care am capitalizat pe toate componentele acestei linii de business a Bancii Transilvania, ceea ce ne situeaza pe locul intat atat in ceea ce priveste numarul de carduri vandute – de debit, de credit si carduri dedicate companiilor -, cat si privind volumele tranzactionate cu cardurile BT. Este un succes de echipa, sustinut puternic la toate nivelele de management. Reprezinta, in acelasi timp, o carte de vizita pentru noi, ceea ce ne onoreaza si ne face sa pregatim noi proiecte care sa aduca rezultate cel putin la fel de bune”, a declarat Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.