Anticiparea stiintifica a viitorului

GfK a lansat GfK FutureWave, o abordare consultativa in cercetarea de piata al carei scop este sa identifice spatii de inovatie profitabile, pe baza unei ecuatii ce integreaza elementele culturale si tehnologice cheie cu impact asupra consumatorului.

Foto: Dreamstime

Solutia oferita de GfK vine in sprijinul companiilor care doresc sa fie cu un pas inaintea competitiei si care, in acest sens, arata o preocupare majora in a anticipa “stiintific”, pe baza cronologiei si a evidentelor, evolutia categoriei. Abordarea presupune o extindere a cadrului de investigatie, pentru a surprinde toate fortele si factorii externi care vor redesena nevoile, atitudinile, asteptarile si comportamentul consumatorului si, implicit, care vor modela categoria

GfK FutureWave este o abordare unica, neconventionala, de analiza a spatiului dintr-o perspectiva dubla. Prima perspectiva, “inside-out”, vizeaza consumatorul cu tot ce inseamna el – nevoi, asteptari, aspiratii, preferinte actuale, experiente si tendinte. A doua perspectiva, “outside-in”, isi propune sa capteze toate fortele si energiile care vor modela categoria – progresul tehnologic, inovatiile din alte categorii adiacente, evolutia industriilor conexe.

GfK FutureWave este parte integrata a GfK Innovation Roadmap, un proces strategic inovator care ghideaza intreaga calatorie de inovatie a unei organizatii de la planuri de crestere pana la lansare, asumandu-si misiuni dificile si provocatoare de consolidare si crestere a valorii unei marci, anticipand viitorul si, apoi, fiind parte din el.