Consiliul Român pentru Publicitate a primit anul trecut 88 de sesizări legate de reclame neconforme cu dispozițiile legale, 33 dintre acestea fiind pentru suplimente alimentare, medicamente fără prescripție medicală și dispozitive medicale, a anunțat președinta consiliului, Oana Cociașu.
Ea a subliniat astăzi, într-o conferință de specialitate, că este important să se stabilească normele de aplicare a legii privind publicitate acestor produse destinate sănătății, pentru că bugetele investite în promovare au crescut considerabil, iar informația care ajunge la populație trebuie să fie corectă.
Oana Cociașu: Aproape s-a dublat din 2019 până în 2022. Vorbim aici numai de publicitatea pentru produse destinate sănătății. Total al pieței de media: 642 de milioane de euro. Digitalul a crescut anul trecut cu 20% și asta vă spune cât de mult există lumea online, cât de mult au început ca retailerii să se îndrepte către acest canal de comunicare. Iarăși, ce este important este că domeniul farma rămâne investitorul numărul unu în România în publicitate offline. Vorbesc aici de publicitatea pe TV, pentru că peste 70% din bugetele advertiserilor din România se duc pe TV.
Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…
Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…
Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…
Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…
Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…
Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…