Stiri Tech

Accesibil, premium si pe plus

28 ian. 2015 2 min

Accesibil, premium si pe plus

Reading Time: 2 minute

Huawei Consumer Business Group a anuntat venituri din vanzari cu 30% mai mari, pana la  12,2 miliarde de dolari, fiind prima data cand compania depaseste pragul de 10 miliarde de dolari.

Foto: Dreamstime

Livrarile de produse au crescut cu 7,8 % si au ajuns la 138 de milioane de dispozitive livrate, dintre care 75 milioane de smartphone-uri, ceea ce reprezinta o crestere pe acest segment cu 45%, in comparatie cu anul anterior.

Anul trecut, compania a reusit o crestere a livrarilor de smartphone-uri cu 18%.

Smartphone-ul Huawei Ascend P7, unul dintre varfurile de gama ale companiei, a fost livrat in 4 milioane de unitati in doar sase luni de la lansarea sa globala de la Paris, in luna mai a anului trecut, in timp ce Huawei Mate 7 a fost livrat in 2 milioane de unitati in doar trei luni de la data lansarii, care a avut loc in luna septembrie a anului trecut.

Canalele de distributie deschise, inclusiv magazinele online, insumeaza in prezent 41 de procente din venitul total realizat de Huawei Consumer.

La finalul anului 2014, la nivel global, divizia Huawei Consumer numara 630 de magazine sub brand propriu.

Popularitatea brandului Huawei a crescut la nivel global

Un raport recent al agentiei de cercetare IPSOS, care a inclus 32 de tari, arata ca notorietatea brandului Huawei a crescut de la 52 de procente, in 2013, la 65 de procente in 2014, ceea ce inseamna ca brand-ul Huawei este recunoscut de catre aproape doua treimi din populatia acestor tari. Potrivit IPSOS, scorul de promovare obtinut de Huawei (consumatori care au recomandat smartphone-urile Huawei altor persoane) a ajuns la 43 de procente, ceea ce claseaza Huawei printre primele trei marci din top.

Strategia de brand dual Huawei-Honor

Livrarile de dispozitive Honor au ajuns la 20 de milioane de unitati, astfel ca modelul Honor 3C a depasit 8 milioane de unitati, Honor 3X a fost livrat in peste 4 milioane de unitati, iar Honor 6 a depasit 3 milioane de unitati. La sfarsitul anului 2014, gama Honor era prezenta in peste 60 de tari si regiuni din intreaga lume.

Premium accesibil

Huawei Consumer BG a inceput sa puna accentul pe produsele premium accesibile inca din anul 2012. De la Huawei P1 pana la P7, din seria P; de la Huawei Mate pana la Mate 7, din seria Mate, de la Honor 6 pana la Honor 6 Plus, toate smartphone-urile varf de gama Huawei au avut ca obiectiv sa se diferentieze prin experienta de utilizare oferita consumatorilor. Seria P redefineste designul smartphone-urilor si ofera camere foto performante; seria Mate se evidentiaza prin dimensiunile ecranelor si bateria cu autonomie marita, iar produsele Honor ofera conectivitate impresionanta, calitate si durata mare de viata a bateriei.

Planuri pentru 2015

2015 va fi un an strategic pentru Huawei Consumer BG, in care vor fi exploatate oportunitatile oferite de mediul online, pentru a reusi sa inovam la capitolul produse, brand, marketing, canale de distributie, retail si e-commerce.

Huawei are ca obiectiv cresterea la 100 milioane a unitatilor livrate in 2015.

In prezent, produsele si serviciile Huawei sunt folosite in peste 170 de tari, deservind mai mult de o treime din populatia lumii.

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: