Stiri Business Companii

Acord de colaborare PayPoint – GLS România. Care sunt condițiile pentru clienți

12 iul. 2023 2 min

Acord de colaborare PayPoint – GLS România. Care sunt condițiile pentru clienți

Reading Time: 2 minute

PayPoint România, operator de plăți în numerar și încărcare electronică prin puncte de retail a încheiat un parteneriat cu GLS România, jucător de pe piața serviciilor de coletărie.

Serviciul este disponibil în rețeaua punctelor de plată PayPoint Colet Expres, unde consumatorii pot trimite sau primi colete de dimensiuni mici și medii, de până la 10 kg, prin intermediul GLS România.

Mod de operare

Pentru a trimite colete, consumatorii trebuie să genereze o etichetă din aplicația GLS și apoi să se prezinte în  cel mai apropiat magazin PayPoint Colet Expres.

Pentru a beneficia de livrarea unui colet, consumatorul trebuie să plaseze comanda la un comerciant online partener GLS şi să solicite livrarea produsului către un magazin PayPoint Colet Expres din apropiere.

După livrarea coletului în magazin de către curierul GLS, clientul primeşte un email si un SMS cu detalii despre ridicarea pachetului. Pentru a-l prelua, consumatorul trebuie să prezinte un act de identitate și, dacă bunul nu a fost achitat în prealabil prin alte modalități de plată, să efectueze plata ramburs, în numerar.

Obiectiv: 3.700 de magazine partenere

Rețeaua PayPoint Colet Expres numără aproximativ 2.300 de locații la nivel național și este într-o continuă expansiune, planurile de dezvoltare incluzând extinderea până la aproximativ 3.700 magazine partenere, până la finalul anului financiar curent, martie 2024.

„Este un parteneriat mult așteptat, prin care diversificăm opțiunile de livrare disponibile pentru consumatori prin serviciul PayPoint Colet Expres; totodată, acest acord de colaborare completează eforturile depuse pentru atingerea obiectivului de consolidare a poziției companiei pe acest segment de plăți. Planurile de viitor pentru PayPoint Colet Expres, unde lucrăm deja cu trei jucători importanți din industria de coletărie, includ extinderea rețelei și a portofoliului de plăți. În linie cu direcția strategică generală a companiei, vizăm consolidarea prezenței pe toate segmentele în care operăm”, spune Utku Ogrendil, CEO PayPoint Services România.

Array

Articole pe aceeași temă: