Stiri

Acord istoric: Tehnologia și serviciile HP, în toate centrele Real Madrid

Reading Time: < 1 minut

Clubul de fotbal Real Madrid a anunțat astăzi un acord global cu HP. Ca parte a acestui parteneriat multianual, HP va fi primul brand al cărui logo va apărea pe mânecile echipamentului Real Madrid în cei 121 de ani de istorie a clubului. Sponsorizarea acoperă echipele masculine și feminine, precum și programele de tineret.

Transformare digitală

În plus, HP va deveni cel mai nou partener tech al clubului. Colaborarea are ca scop accelerarea transformării digitale a spațiilor clubului și o experiență mai bună pentru fanii Real Madrid în cadrul noului complex Santiago Bernabeu și nu numai.

HP și Real Madrid sunt două branduri globale emblematice cu o pasiune comună pentru împlinirea așteptărilor fanilor, care oferă performanțe excepționale și au un impact pozitiv asupra comunităților„, a declarat Antonio Lucio, Chief Marketing and Corporate Affairs Officer în cadrul HP.

Performanțele unui brand istoric

Real Madrid este clubul cu cele mai multe Cupe Europene atât la fotbal (14), cât și la baschet (11) și a fost premiat de FIFA ca fiind cel mai bun club al secolului XX.

Clubul madrilen are peste 534 de milioane de urmăritori pe rețelele de socializare, fiind cel mai puternic brand de fotbal din lume conform Brand Finance pentru al doilea an consecutiv și, de asemenea, clubul de fotbal cu cele mai mari venituri din lume în sezonul ’22-’23 (Football Money League by Deloitte).

De asemenea, www.realmadrid.com este cel mai vizitat site web al unui club de fotbal pentru al șaptelea an consecutiv.

Alex Rădescu

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

3 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

4 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

4 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

5 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

5 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

5 ore ago