MarComm

Adina Trandaf este noul Managing Director al Oxygen

Reading Time: 2 minute

Agenția integrată de comunicare Oxygen își continuă procesul de consolidare la nivel executiv și o numește pe Adina Trandaf în poziția de Managing Director

Aceasta va fi responsabilă cu gestionarea activităților operaționale, implementarea viziunii strategice și atingerea obiectivelor de business, urmând să coordoneze echipa agenției, formată din aproape 60 de profesioniști în comunicare.

Cu aproape zece ani în Oxygen, din care în ultimii șase a ocupat funcția de Client Service Director, Adina Trandaf a acumulat experiență consistentă în comunicare, client service, formarea oamenilor și coordonarea echipelor.

Licențiată în Marketing și cu un Masterat în Comunicare Managerială și Resurse Umane, Adina Trandaf a fost direct responsabilă în ultimii ani cu dezvoltarea echipei Oxygen și a jucat un rol important în fuziunea cu Frank Group anul trecut, precum și în configurarea ulterioară a departamentelor în agenție.

Empatia și încrederea în oameni sunt cele mai importante valori pe care le-am dobândit de-a lungul timpului și pe care, în Oxygen, le-am consolidat și împărtășit în lucrul cu echipa, partenerii și clienții. Avem obiective ambițioase, pe termen lung, de a crește businessul, de a dezvolta echipa și de a aduce plus valoare clienților, și sunt determinată să ofer sprijinul necesar pentru îndeplinirea lor”, a declarat Adina Trandaf, Managing Director Oxygen.

Adina este, în primul rând, un om cu un caracter remarcabil, care a înflorit în ultimii ani, respectat și iubit de întreaga echipă. Cu înțelepciune, gândire analitică și multă pasiune pentru ceea ce facem, Adina a fost fundamentală în ultimii ani în formarea, mentoratul și consolidarea echipei Oxygen, precum și în fluidizarea proceselor de business. Numirea ei în rolul de Managing Director a venit firesc în evoluția ei profesională, dar și în evoluția agenției”, a declarat Tereza Tranakas, fondator & CEO Oxygen.

Cu birouri în București și Cluj-Napoca, Oxygen este o agenție integrată de comunicare, iar portofoliul de clienți reunește companii locale și internaționale precum:  Farmec, Enel, Arctic, Olympus, Betano, Moncler, BERD, Sensiblu, Garanti BBVA, Nestlé, Skoda, Total Romania, VEKA Romania, Huawei, Siniat – Grupul Etex, VEEAM, Fashion House, Selgros, Masculan, ATP Trucks, Email de Sighisoara, Patria Bank, Magna Pharm, PPF Romania, Gregory’s România, Sony Pictures AXN, PPD România, Gruppo Campari (Campari, Aperol), Skechers, Dentons și mulți alții. Misiunea Oxygen este de a crește în mod sustenabil branduri și businessuri, prin insighturi, abordare strategică și campanii integrate axate pe rezultate.

Romanita Oprea

Recent Posts

Record de credite noi pentru persoane fizice la BRD: 2,35 mld. lei în primul trimestru din 2024

În primul trimestri din 2024, venitul net bancar al Grupului BRD a atins o creștere de 5,3% față de aceeași…

2 zile ago

Claudiu Butacu & George Constantin: Sustenabilitatea, dincolo de definiții

Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…

3 zile ago

Schimbare la vârful Tuborg România: Yoav Bar preia funcția de CEO

Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…

3 zile ago

Profit de 390 mil. lei pentru Raiffeisen Bank România în primul trimestru din 2024

Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…

3 zile ago

Primul teatru construit de la 0 de comunitate, Grivița 53 mai are nevoie de 500.000 euro

Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…

3 zile ago

Smartphone-urile HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România

Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…

3 zile ago