Digital MarComm Stiri

Oxygen extinde parteneriatul cu Arctic și pentru comunicarea în Social Media

6 mai 2021 < 1 min

Oxygen extinde parteneriatul cu Arctic și pentru comunicarea în Social Media

Reading Time: < 1 minut

Agenția de comunicare Oxygen extinde parteneriatul cu Arctic – liderul pieței de electrocasnice din România, și pentru comunicarea în social media. În urma unui proces de selecție, Oxygen a fost desemnată să dezvolte și să implementeze strategia de Social Media a celor trei branduri: Arctic, Beko și Grundig.

Oxygen extinde astfel gama de servicii oferite echipei de marcom a Arctic, pe care o asistă în dezvoltarea și implementarea strategiei de comunicare de brand și PR, prin asigurarea de servicii de comunicare externă si internă, relații cu media, evenimente, CSR, precum și relații instituționale.

„Ne onorează încrederea echipei Arctic și ne bucură să extindem acest parteneriat. Suntem convinși că alături de echipele Arctic, Beko și Grundig, vom dezvolta campanii creative și vom condimenta prezența celor trei branduri în social media”, a declarat Bogdan Epure, Head of Social Media, Oxygen.    

Arctic este cel mai mare producător de electrocasnice din România și în același timp unul dintre cei mai importanți exportatori. Compania Arctic deține în România trei branduri puternice: Arctic, Beko și Grundig, care oferă consumatorilor produse la standarde internaționale de înaltă calitate.

Cu birouri în București și Cluj-Napoca, Oxygen este o agenție integrată de comunicare, iar portofoliul de clienți reunește companii locale și internaționale precum:  Farmec, Enel, Arctic, Olympus, Betano, Moncler, BERD, Sensiblu, Garanti BBVA, Nestlé, Skoda, Total Romania, VEKA Romania, Huawei, Siniat – Grupul Etex, VEEAM, Fashion House, Selgros, Masculan, ATP Trucks, Email de Sighisoara, Patria Bank, Magna Pharm, Gregory’s România, Sony Pictures AXN, PPD România, Gruppo Campari (Campari, Aperol), DELL, Skechers, Dentons, Don Pedro, Green Cola și mulți alții.

Misiunea Oxygen este de a crește în mod sustenabil branduri și businessuri, prin insighturi, abordare strategică și campanii integrate axate pe rezultate.

2 Comments
  1. Mircea
    O asociere foarte interesanta, sunt curios de evolutie.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: