Business Stiri Tech

Afaceri în creștere cu 30% pentru Somfy România

2 feb. 2021 3 min

Afaceri în creștere cu 30% pentru Somfy România

Reading Time: 3 minute

Somfy România, producător de sisteme de control automatizat pentru tehnica de umbrire și acces în locuințe și clădiri comerciale, a înregistrat o cifră de afaceri de 2.8 milioane euro, în creștere cu 30% comparativ cu exercițiul financiar anterior.

Rezultatele pozitive, peste estimările inițiale, se datorează creșterii accelerate a vânzărilor în al doilea semestru pentru principalele categorii de produse din portofoliu: sistemele de motorizare și automatizare pentru rulouri, perdele, și copertine.

”Accelerarea vânzărilor din al doilea semestru al anului 2020 și reducerea unor zone de cost, ca răspuns la criza sănătății, au adus o creștere semnificativă a rezultatului operațional pentru anul financiar care tocmai s-a încheiat, atât pe plan local cât și internațional. Tendința de creștere a fost repartizată pe durata întregului semestru, ceea ce ne confirmă rolul central și complex pe care l-a dobândit locuința în viața tuturor. Pentru Somfy România, impactul s-a observat în interesul pentru sistemele de umbrire de interior și exterior, care să aducă confortul adecvat pentru multitudinea de activități desfășurate în același spațiu, precum și pentru soluțiile smart-home care să gestioneze locuința în mod
centralizat, deci să ofere un consum energetic mai mic”,
a declarat Vlad Rovo, Country Manager Somfy România și Moldova.

Vlad Rovo,

Interes pentru umbrire smart

Conform analizelor interne, românii își îndreaptă atenția și cerințele tot mai mult către produsele fiabile, din segmentul premium, care pot fi integrate și interconectate în universul de casă inteligentă, fapt ce reiese și din dublarea vânzărilor de sisteme smart- home Somfy.

”În contextul în care au petrecut mai mult timp în interior, oamenii au început să
conștientizeze tot mai mult relevanța și importanța alegerii sistemelor de automatizare și motorizare pentru simplificarea stilului de viață, optimizarea costurilor, confortul termic, vizual și acustic sporit, precum şi economia de timp adusă prin automatizarea acțiunilor repetitive. Așadar, investițiile într-o casă smart devin necesare pentru noile nevoi și realitatea prezentă”,
completează Vlad Rovo.

După Amazon Alexa, Google Assistant și IFTTT, de la 1 decembrie 2020, soluțiile
conectate Somfy au devenit compatibile și cu Apple Home Kit și, prin urmare, cu
principalele platforme de control vocal și servicii de pe piața smart home.

În 2020, Somfy a extins la nivel global, inclusiv în România, parteneriatul cu trei companii reprezentative în industrii complementare: Assa Abloy, Danfoss și Schneider Electric, în cadrul proiectului Connectivity Ecosystem, cu scopul de a oferi soluții eficiente, ușor de integrat, care funcționează impecabil împreună și care duc conectivitatea la următorul nivel.

Estimări pentru 2021

Anul acesta, Somfy România aniversează 15 ani de activitate pe plan local și va lansa pe piața din România, în a doua parte a anului, un nou produs revoluționar pentru acest domeniu de activitate. Acesta va completa portofoliul curent de soluții destinate casei conectate.

În ceea ce privește previziunile financiare, filiala locală estimează un ritm de creștere comparabil cu cel estimat pentru 2020. Vor exista factori care vor impulsiona cererea de sisteme smart de umbrire pe parcursul anului: conceptul nZEB pentru clădirile noi programul de renovare „Casa Eficientă Energetic”, impulsionarea măsurilor de eficientizare energetică, printre care se numără ferestrele și rulourile, la nivel european, ceea ce va genera oportunități de export în aceste țări. În plus, creșterea gradului de conștientizare privind impactul asupra mediului va genera o atenție sporită asupra principiilor de sustenabilitate atât în rândul publicului specializat, cât și al consumatorilor finali.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: