Digital

Agenția de digital marketing Campaigns a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 1 mil. euro

Reading Time: 2 minute

Agenția de digital marketing Campaigns, dedicată magazinelor online de fashion și lifestyle, a înregistrat o cifră de afaceri de 1 milion de euro în 2023, ceea ce reprezintă o creștere de 32,6% față de 2022.

Rezultatul se datorează, printre altele, evoluției pieței de retail online din România. În acest context, reprezentanții agenției mizează pe noi creșteri în 2024 și plănuiesc o extindere în Europa de Vest.

„Piața de e-commerce a crescut în 2023, ceea ce ne-a impulsionat și pe noi să creștem. Pe baza unui volum mai mare de cereri pentru serviciile noastre, am început să ne uităm la cum putem optimiza procesele de lucru. În 2023, am implementat un nou sistem de management și am început cu toții să folosim inteligența artificială în munca noastră. În 2024, ne propunem să investim și mai mult în programe de training în domeniul inteligenței artificiale.”

Adelina Oprea, fondatoare și managing partner Campaigns

Astfel, primul milion de euro al agenției a fost atins într-un 2023 în care vânzările magazinelor de comerț electronic din plan local s-au aflat pe un trend ascendent, în pofida inflației ridicate din primele șase luni ale anului trecut și a unei creșteri ponderate a economiei, mult sub estimările analiștilor.

Pentru 2024, Campaigns are planuri ambițioase, cu obiectivul unei creșteri de 30% a cifrei de afaceri față de 2023, la nivel de România. O mișcare strategică în această direcție va fi extinderea și pe alte piețe din Europa, iar prima țară din planul său de expansiune este Marea Britanie, agenția având deja un sediu deschis în Londra.

„Suntem încrezători în potențialul agenției de a accesa piața de e-commerce din Marea Britanie. În 2024, vom călători mai des și vom fi prezenți fizic în Londra pentru a cunoaște și mai bine această piață. Suntem, deja, în discuții cu parteneri strategici pe care ne propunem să îi întâlnim la următoarea vizită. Personal, sunt nerăbdător să mă întorc în Londra, acolo unde m-am format ca marketer în 2015, în cadrul Digital Marketing Institute.”

Răzvan Rădulescu, Managing Partner Campaigns

Campaigns este prima agenție din România dedicată magazinelor online de fashion și lifestyle, fiind fondată în 2016. Agenția are o echipă de zece specialiști oferind optimizarea ratei de conversie prin propuneri de eficientizare a interfeței (UX/UI), prin analizarea canalelor de marketing pe care activează magazinul și prin stabilirea și dezvoltarea unei strategii personalizate.

Team

Recent Posts

Startup-ul Nestor lansează o ”librărie” de sugestii AI pentru companii

Startup-ul Nestor lansează o nouă soluție care are la bază librării de skill-uri și sugestii AI. Noua soluție oferă informații…

13 ore ago

Întâlnire cu Antreprenorii Viitorului, pe 14 mai, la The Marmorosch Bucharest, Autograph Collection

Toți cei care doresc să facă pasul spre antreprenoriat, antreprenorii la început de drum, dar și cei cu experiență care…

13 ore ago

Eviden deschide la Timișoara un centru de cloud și securitate cibernetică

Eviden, parte a grupului Atos, companie specializată în domeniul digital, cloud, big data și securitate, a lansat CloudSecOps Center în…

13 ore ago

Afacerile Neakaisa.ro, în creștere cu 20%, până la 8,5 milioane de lei

Neakaisa.ro business online cu obiecte sanitare și produse pentru amenajarea casei, a raportat o cifră de afaceri de 8,5 milioane…

13 ore ago

Habitat for Humanity organizeaza CEO Build în 2024

Habitat for Humanity România are plăcerea să anunțe organizarea unui eveniment unic în România, CEO Build, ce va avea loc…

14 ore ago

SVN: Piața creditelor ipotecare noi a depășit 1,1 mld. euro în primul trimestru din 2024

În primele trei luni ale acestui an au fost acordate credite ipotecare noi în valoare de aproximativ 1,1 miliarde de…

16 ore ago