Business MarComm Stiri

Air France KLM începe colaborarea cu Insighton Digital, companie fondată de Nicoleta Mocranschi

11 mai 2022 2 min

Air France KLM începe colaborarea cu Insighton Digital, companie fondată de Nicoleta Mocranschi

Reading Time: 2 minute

Air France KLM România anunță începerea colaborării pe zona de marketing și comunicare cu Nicoleta Mocranschi, ex-Marketing & Communication Manager al grupului în România, în prezent fondator al companiei Insighton Digital.

Insighton Digital se va concentra pe promovarea grupului Air France KLM ca lider în ceea ce privește traficul internațional de pasageri cu plecare din Europa, a programului de fidelitate Flying Blue și a tuturor acțiunilor inițiate de cele două companii la nivel global în materie de sustenabilitate, respectiv reducerea emisiilor de CO₂.

“Ne bucurăm să începem o colaborare cu Nicoleta Mocranschi – Insighton Digital. Nicoleta are o experiență amplă ca specialist în marketing în domeniul transportului aerian precum și în domeniul comunicării și a fost dedicată companiei mai bine de 8 ani, punând pasiune și dăruire în acțiunile sale. Din rolul actual, va coordona activitatea de comunicare a Air France KLM la nivel local, construită în linie cu viziunea companiilor mamă și va consolida în continuare prezența grupului în România.”

Răzvan Răduț, Country Sales Manager pentru Air France KLM România, Bulgaria și Republica Moldova

Maniera complexă în care Insighton Digital privește noua colaborare cu Air France KLM România vine din împletirea experienței din industria airline, cu pasiunea pentru marketing și comunicare, a resurselor și cunoștințelor dobândite stând de partea clientului, cu accesul la ultimele informații din piață, toate acestea fiind relevante în mediul competitiv actual.

Nicoleta Mocranschi s-a alăturat echipei de marketing Air France KLM România în urmă cu 15 ani și a petrecut opt ani în companie, coordonând pe rând activități de marketing și comunicare de la B2C, B2B, B2T, până la Digital și PR, relații cu media și Social Media. În 2015, a devenit Senior Marketing Manager pentru România și Bulgaria în cadrul MoneyGram Internațional.

„În tot acest timp, am fost de partea clientului și am adunat o experiență solidă în marketing și comunicare, lucrând pentru companii globale din industriile aviatică și financiară. Sunt încântată să colaborez cu echipa Air France KLM din București și să duc mai departe conversația, de data aceasta în calitate de partener.”

Nicoleta Mocranschi, fondator Insighton Digital

Insighton Digital este o agenție de marketing și comunicare digitală, care oferă servicii de marketing personalizate, adaptate nevoilor individuale, cu o înțelegere profundă a mediului de business, cu rezultate rapide și măsurabile dar într-un modus operandi agil, sub raportul ideal cost/beneficiu.

Grupul Air France-KLM este lider în traficul internațional cu plecare din Europa, oferind acces la o rețea mondială care acoperă peste 300 de destinații operate de Air France, KLM Royal Dutch Airlines și Transavia, în principal din hub-urile sale de la Paris-Charles de Gaulle și Amsterdam-Schiphol. Programul său de loialitate Flying Blue are peste 17 milioane de membri.

Împreună cu partenerii săi Delta Air Lines și Virgin Atlantic, Air France-KLM operează cel mai mare joint venture transatlantic, deservind peste 340 de zboruri zilnice în 2019. Air France-KLM este membru al alianței SkyTeam.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: