Albalact, afaceri de 121 mil. lei in T1

Grupul Albalact a incheiat primele trei luni din 2015 cu o cifra de afaceri de 121, 3 mil. lei, cu 11,9% mai mare decat cifra de afaceri consolidata a grupului din aceeasi perioada a anului trecut, anunta procesatorul de lactate, intr-un comunicat de presa.

Profitul obtinut de grupul de companii Albalact in primul trimestru este de 3,6 mil. lei, mai mare cu 24% fata de profitul din aceeasi perioada a anului trecut.

“Vom continua aceeasi strategie pentru o crestere sanatoasa a afacerilor, iar premisele sunt bune si ne dau increderea ca la sfarsitul anului ne vom atinge obiectivele. Asa cum am promis, continuam sa dezvoltam portofolii si sa ne extindem in categorii pe care le consideram de viitor. Am adus deja in piata un produs nou, care dezvolta portofoliul de iaurturi al brand-ului Zuzu pe segmentul Sanatate Activa, acolo unde gasim din ce in ce mai multi consumatori. Este vorba despre gama Zuzu Bifidus, iaurturi cu culturi lactice viicare sunt benefice pentru sanatatea sistemului digestiv. Vom veni anul acesta si cu alte inovatii, atat la nivel de produs, cat si la nivel de ambalaj. Si contextul economic in 2015 ne permite sa fim mai optimisti. Reducerea TVA-ului la 9% la alimente va imbunatati puterea de cumparare si credem ca va duce la o usoara crestere a consumului”, spune Stephane Batoux (foto), Director General Albalact.         

Actiunile Albalact vor fi tranzactionate pe piata reglementata la vedere a Bursei de Valori Bucuresti (BVB) incepand cu 3 iunie 2015, cand va avea loc si deschiderea oficiala a sedintei de tranzactionare. BVB a aprobat listarea companiei pe piata principala.

Albalact a facut demersurile din luna februarie a acestui an pentru transferul pe cea mai importanta piata de capital, dupa promulgarea Legii 151/2014 privind clarificarea statutului juridic al actiunilor tranzactionate pe Piata RASDAQ, care va fi desfiintata pana in luna octombrie.

Albalact este cel mai mare procesator roman de lactate din Romania. Are un portofoliu de peste 150 de produse, comercializate sub cele 5 brand-uri ale sale: Zuzu, Fulga, De Albalact, Raraul si Poiana Florilor. Compania detine 99,01% din actiunile societatii Raraul din Campulung Moldovenesc.