Stiri

Alexandrion Group lansează Alexandrion Flavour Collection, băuturi aromatizate cu cafea și suc de portocale grecești

Reading Time: 2 minute

Alexandrion Group, cel mai mare producător de băuturi spirtoase și vinuri din România, anunță lansarea Alexandrion Flavour Collection, o extensie a gamei de brandy Alexandrion.

„Alexandrion Flavour Collection este modul nostru de a răspunde nevoilor consumatorului contemporan, atras de băuturile mai slab alcoolizate, deschis să experimenteze arome și gusturi noi și preocupat de calitate și de consumul responsabil de alcool. Această lansare este și o nouă etapă ȋn evoluția mărcii, care are rolul de a o introduce unor noi categorii de public, prin generarea de noi ocazii de consum.”

Corneliu Vȋlsan, Chief Marketing Officer, Alexandrion Group

Alexandrion Flavour Collection include Alexandrion Coffee și Alexandrion Greek Orange, care au la bază Alexandrion 5*, aromatizate cu cafea si suc de portocale grecești.

Potrivit companiei, Alexandrion Greek Orange și Alexandrion Coffee se află, deopotrivă, ȋn contrast și ȋn armonie, inducând stări de spirit diferite, dar la fel de plăcute. Alexandrion Greek Orange este solar, fresh, vesel, ȋn timp ce Alexandrion Coffee este exotic, energizant, misterios, rafinat. Ambele pot fi savurate simple, ȋn shot-uri reci, ȋn long drinks ușor de preparat acasă, precum și ȋn cocktail-uri complexe, destinate HORECA.

Alexandrion Greek Orange reflectă una dintre tendințele dominante ale pieței globale de băuturi alcoolice aromatizate, ȋn care aromele de fructe, ȋn special cele de citrice, sunt ȋn continuare ȋn topul preferințelor consumatorilor, datorită notelor fresh, plăcute.

Alexandrion Coffee combină aromele mediteraneene familiare aduse de Alexandrion 5* și notele dulci, crocante de ciocolată neagră și vanilie, pe care le emanî cafeaua proaspăt prăjită și măcinată.

Comparativ cu băuturile din colecția clasică Alexandrion, Alexandrion Greek Orange și Alexandrion Coffee au o concentrație alcoolică mai redusă, de 25%, reflectând preferințele actuale pentru băuturi mai slab alcoolizate și orientarea către consumul responsabil. Cele două băuturi sunt disponibile ȋn varianta de 0,7 L.

„Campania de lansare Alexandrion Flavour Collection -«Alege gustul. Portocală sau cafea»- este o campanie plină de culoare, antrenantă, energizantă, care iți face poftă. Prin această campanie aducem ȋmpreună poveștile a două arome ȋntr-un univers ȋmpărțit ȋn două părți egale, aflate ȋn contrast, ȋnsă, punctând și conexiunea dintre acestea.”

Simona Popescu, Marketing Director România, Alexandrion Group

Identitatea vizuală a noii colecții Alexandrion Flavour Collection a fost realizată la Paris de celebrul atelier Appartament 103. Noile produse Alexandrion pot fi achiziționate din marile lanțuri de retail din România, magazinele de proximitate sau pot fi comandate online pe iconicdrinks.shop.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Ultimele zile pentru redirecționarea a 3,5%. „În cazul nostru, la fel ca în cazul multor ONG-uri din România, impactul proiectelor noastre este unul real”

Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…

11 ore ago

Banca Transilvania a obținut un profit mai mare cu 35% în primul trimestru din 2024

Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…

o zi ago

AI Expo Europe: Cea mai mare conferință despre AI din Europa Centrală și de Est are loc în octombrie la București

AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…

o zi ago

UniCredit este partener al RAD ART FAIR 2024. Discount-uri de 20% la achiziția biletelor cu cardul

UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…

o zi ago

Studiu KilometrulBine despre siguranța rutieră pietonală: traversarea neregulamentară e în topul comportamentelor negative

KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…

o zi ago

Pledoarie pentru strategie

Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…

o zi ago