Companii CSR Stiri

Coca-Cola: parteneriat pentru reducerea emisiilor de CO22 min

22/07/2019 2 min read

Coca-Cola: parteneriat pentru reducerea emisiilor de CO22 min

Reading Time: 2 minute

Coca-Cola HBC România intră în parteneriat cu Paviani Eurocar, unul dintre furnizori de servicii de transport ai companiei și producătorul de autocamioane Scania. Prin această asociere, cele trei companii își asumă un obiectiv comun folosind în premieră un camion care funcţionează pe bază de gaz natural comprimat (CNG), un combustibil ce permite reducerea cu 15% a emisiilor de dioxid de carbon generate în atmosferă faţă de cele produse de un camion clasic, alimentat cu motorină.

Camionul face parte dintr-un proiect pilot și va efectua curse între cele 18 depozite ale Coca-Cola HBC de pe teritoriul țării noastre. Se urmărește o reducere a impactului serviciilor de transport asupra mediului prin promovarea inovației tehnologice.

”Printre măsurile pe care le luăm pentru reducerea impactului pe care îl avem asupra mediului se numără și reducerea emisiilor de CO2 rezultate din activitățile de transport și distribuție a băuturilor. Coca-Cola folosește în procesele de producție doar energie din surse regenerabile și curate și a redus deja, în 2017 față de 2015, cu 7% nivelul emisiilor celor trei fabrici din România și cu 15% consumul de apă implicat în procesele de producție”, a povestit Jevgeni Rudkovski, Supply Chain Manager, Coca-Cola HBC România.

Gazul natural comprimat (CNG) este mult mai economic și sigur și are un impact mai redus asupra mediului, spre deosebire de combustibilii clasici. În plus, CNG mărește durata de viață a motorului.

”Nu putem privi nepăsători cum casa noastră se degradează. Aerul, apa, solul, sunt grav afectate de poluarea mediului. A fi în pas cu tehnologia înseamnă evoluție, iar a testa și aplica soluțiile inovatoare printre primii nu poate decât să mă bucure”, a completat  Alexandru Păun, director general, Paviani.

Inițiativa este comunicată prin platforma de sustenabilitate ”După Noi”, lansată în urmă cu trei ani. ”După Noi” evidențiază filosofia de sustenabilitate a Coca-Cola HBC, aceea de a lăsa în urmă o lume mai bună, prin protejarea mediului și a resurselor.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE