Management Stiri

Michał Mrowiec este noul președinte al Ursus Breweries

9 nov. 2022 2 min

Michał Mrowiec este noul președinte al Ursus Breweries

Reading Time: 2 minute

Michał Mrowiec, actualul vicepreședinte de vânzari al Kompania Piwowarska, va prelua rolul de președinte al Ursus România de la începutul anului viitor, după decizia lui Paul Barnett de a se întoarce în țara natală, Australia.

Michał a făcut parte, în ultimii 7 ani, din echipa Kompania Piwowarska, afacerea poloneză a grupului Asahi Europe & International. A avut o contribuție semnificativă la creșterea profitabilității prin transformarea strategiei comerciale a companiei și prin coordonarea unor proiecte majore de investiții. Anterior, a fost Director Comercial la Coca Cola HBC în Polonia și Vicepreședinte de Vânzări la Unilever, implementând mai multe inițiative de transformare organizațională. Michał a finalizat masteratul la Universitatea de Economie din Katowice, Polonia.

„Numirea la conducerea Ursus Breweries mă onorează și mă bucur să vin în România – o țară care se aseamănă cu țara mea natală, Polonia. Echipa de aici face performanță, iar compania are deja rolul de lider al pieței berii și am acceptat cu entuziasm provocarea de a duce mai departe proiectele de dezvoltare sustenabilă și comercială ale companiei, demarate de echipă alături de Paul. Voi lucra îndeaproape cu colegii mei și îmi voi pune la dispoziție know-how-ul și experiența acumulate până acum astfel încât să ne menținem pe același loc în topul preferințelor consumatorilor din România,” a declarat Michał Mrowiec.

Am avut o experiență foarte bună în echipa Ursus Breweries și le mulțumesc tuturor colegilor pentru sprijinul pe care mi l-au acordat și pentru proiectele pe care le-am dezvoltat împreună. Las pe mâini foarte bune inițiativele dezvoltate aici și am încredere că Ursus Breweries va avea o perioadă prosperă sub coordonarea lui Michał,” a adăugat Paul Barnett.

Numirea lui Michał, care aduce cu sine o experiență internațională vastă în industria berii și cea FMCG, contribuie la ambiția grupului Asahi Europe & International de a îmbrățișa și promova diversitatea, cu multiplele ei valențe, precum expertiza diferită, diversitatea de gen sau pluralismul de idei.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: