Companii Stiri

Allview vrea o creștere a cifrei de afaceri de 13% în acest an, până la 137 mil. lei

28 apr. 2022 2 min

Allview vrea o creștere a cifrei de afaceri de 13% în acest an, până la 137 mil. lei

Reading Time: 2 minute

Compania Visual Fan, care deține brandul Allview, a reușit o creștere a cifrei de afaceri cu aproape 17% în 2021, față de anul anterior, de la 103 milioane lei la peste 121 milioane lei. Profitul net a crescut cu peste 20%, faţă de 2020, de la 7 milioane de lei la 8,4 milioane de lei.

La nivel de estimări ale bugetului consolidat previzionat pe anul 2022, Visual Fan (ALW) mizează pe creșterea cifrei de afaceri cu aproximativ 13% față de valoarea înregistrată la finalul anului 2021, până la 137 milioane lei, și un profit net estimat de 9,6 milioane lei, cu aproximativ 15% peste nivelul din 2021.

„Pentru Grupul Visual Fan, anul 2022 va fi plin cu provocări, dar va integra și un nou concept pentru dezvoltarea business-ului într-un mod sustenabil, prin strategia By-Green – primul proiect în această direcție este Allview ERA Health. Astfel, investițiile realizate în 2021 vor prinde contur și ne vor ajuta să extindem activitatea companiei la nivel național și european. Ne-am propus să rămânem concentrați pe nevoile clienţilor noştri și dezvoltarea portofoliului de produse din activitatea de bază, dar avem în plan și proiecte noi, care presupun inovare tehnologică, un plus de valoare pentru comunitate și societate.”

Lucian Peticilă, CEO Visual Fan (Allview)

Strategia By-Green este un concept care privește activitatea de ansamblu a companiei și integrează multiple proiecte cu impact puternic asupra naturii și mediului înconjurător (reducerea risipei alimentare, încurajarea consumului de alimente locale, utilizarea energiei verzi, eliminarea consumului de combustibili fosili).

Aplicația Allview ERA Health, prelansată în prima parte a acestui an, stă la baza demersului de a intra pe piața serviciilor destinate nutriției și sănătății. Aceasta se diferențiază în piață prin capacitatea de educare a utilizatorilor în termeni personalizați și transformarea unui comportament alimentar obișnuit într-un stil de viață sănătos și responsabil, pentru creșterea calității vieții consumatorilor. Anul acesta, brandul Allview plănuiește să lanseze noi proiecte integrate în strategia „By-Green”.

Un alt proiect de anvergură care face parte din strategia „By-Green” are ca obiectiv pătrunderea în sfera energiei din surse regenerabile, cu impact puternic în reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră, scăderea dependenței de combustibilii fosili, care contribuie la reducerea costurilor utilizatorilor, independenței din punct de vedere energetic și protejarea mediului înconjurător.

Și pentru cea mai nouă companie intrată în familia Visual Fan – Visual EV Distribution SRL există un plan de dezvoltare pentru anul 2022, iar acesta presupune lansarea a 4 showroom-uri în țară. 

În ceea ce privește previziunile anului 2022, compania rămâne optimistă și încrezătoare în redresarea economică din acest an, mai ales că urmează să sărbătorească 20 de ani de activitate. „Cu toate acestea, suntem rezervați la nivel de cifre, deoarece presiunile inflaționiste accelerate din 2021 au fost susținute de creșterea prețurilor la gaze, energie și combustibil, precum și de devalorizarea monedei naționale, care au generat o serie de efecte secundare și, implicit, scăderea puterii de cumpărare a populației”, a completat Lucian Peticilă – CEO Visual Fan SA (Allview).

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: