Finanțe

Alpha Bank preia activitatea Orange Money din România

Reading Time: 2 minute

Orange a ajuns la un acord privind transferul afacerii de retail al Orange Money din România către Alpha Bank România. În urma tranzacției, clienții Orange Money vor beneficia în continuare de servicii financiare digitale end-to-end ca parte din Alpha Bank România.

Clienții Orange Money vor avea în continuare acces la aceleași produse, servicii și beneficii ca până acum și nu vor exista modificări în condițiile contractuale ale produselor și serviciilor oferite. Procesul se va desfășura în mod transparent, iar clienții vor fi informați cu privire la pașii următori.

Potrivit companiei, tranzacția face parte din strategia Orange România de a se concentra pe creștere la nivel local, axată pe oferirea de servicii sustenabile de conectivitate și soluții digitale integrate, în linie cu strategia Grupului Orange la nivel internațional, „Lead the Future”.

Lansată în 2016, soluția Orange Money a devenit o alternativă la serviciile bancare tradiționale din România, oferind o experiență digitală completă pentru emiterea cardurilor de debit și credit, transferuri, plăți și alte operațiuni financiare zilnice.

„Datorită unei echipe puternice de specialiști în digital banking, Orange Money România a crescut constant, devenind o soluție digitală financiară de top, recunoscută de către clienți și de piață pentru calitatea serviciilor și pentru viziunea inovatoare. Abordarea strategică a Orange Money a avut mereu în vedere integrarea aplicației și a produselor sale într-un ecosistem bancar și, pentru a atinge acest obiectiv, am semnat transferul businessului de retail Orange Money către Alpha Bank România. Experiența Alpha Bank va oferi continuitate clienților noștri, iar produsele lor bancare vor îmbogăți suita de servicii la care utilizatorii Orange Money au acces astăzi.”

Haris Hanif, CEO Orange Money România

Tranzacția presupune transferul ecosistemului digital Orange Money local, care include platforma mobilă fintech, clienții și portofoliul de produse din România, precum și partenerii, furnizorii și echipa care gestionează operațiunile financiare mobile.

“Alpha Bank Romania a îmbinat tradiția și inovația încă de la începutul activității sale, iar această achiziție face parte din strategia băncii de a-și consolida poziția pe piață și de a oferi clienților o experiență digitală superioară. Suntem încântați să beneficiem de punctele forte ale Orange Money România și bucuroși de oportunitatea de a construi un ecosistem de soluții digitale pentru clienții noștri. Gândirea strategică, flexibilitatea și viziunea pe termen lung a Alpha Bank Romania sunt astfel completate cu o infuzie de agilitate și expertiză în domeniul serviciilor financiare digitale de top.”

Sergiu Oprescu, Președinte Executiv al Alpha Bank România și Director General al Rețelei Internaționale Alpha Bank Group

Tranzacția privește doar piața din România și se va finaliza după îndeplinirea unor pași preliminari în cazul unor astfel de tranzacții, precum primirea aprobărilor de la autorități.

Orange a lansat în 2016 Orange Money, o alternativă 100% digitală la serviciile bancare tradiționale, care le permite clienților să transfere bani și să plătească facturi fără comisioane, printr-o interfață ușor de utilizat, sigură și intuitivă. Utilizatorii Orange Money își pot deschide în câteva minute un cont curent în lei cu IBAN propriu și pot efectua imediat transferuri în țară sau străinătate, plăți online sau plăți cu smartphone-ul sau smartwatch-ul, folosind cardurile virtuale de debit și credit. Cardul de credit Orange Money oferă pachete cu beneficii suplimentare care pot fi accesate în funcție de nevoile lor de plată și de stilul de viață. Verificarea datelor, aprobarea liniei de credit, semnarea documentelor și emiterea cardului de credit virtual sunt simple și rapide de pe smartphone.

Alpha Bank Romania este membră a Alpha Bank Group, unul dintre cele mai mari grupuri bancare și financiare din Grecia, fiind în primele 10 bănci din țară, cu operațiuni de bancă universală.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Ultimele zile pentru redirecționarea a 3,5%. „În cazul nostru, la fel ca în cazul multor ONG-uri din România, impactul proiectelor noastre este unul real”

Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…

5 minute ago

Banca Transilvania a obținut un profit mai mare cu 35% în primul trimestru din 2024

Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…

16 ore ago

AI Expo Europe: Cea mai mare conferință despre AI din Europa Centrală și de Est are loc în octombrie la București

AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…

18 ore ago

UniCredit este partener al RAD ART FAIR 2024. Discount-uri de 20% la achiziția biletelor cu cardul

UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…

18 ore ago

Studiu KilometrulBine despre siguranța rutieră pietonală: traversarea neregulamentară e în topul comportamentelor negative

KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…

18 ore ago

Pledoarie pentru strategie

Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…

19 ore ago