Stiri

Ambalajele de hârtie continuă să fie populare

8 nov. 2022 2 min

Ambalajele de hârtie continuă să fie populare

Reading Time: 2 minute

Producătorul de ambalaje de hârtie BisBags a înregistrat în primele 9 luni din anul 2022 o creștere organică de 30% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Compania a investit 1.5 milioane în utilaje noi pentru a fabrica mai multe tipuri de ambalaje din hârtie și mizează pe o creștere a vânzărilor e-commerce prin intermediul propriei platforme online, Bisbags.ro.

Cifra de afaceri estimată pentru anul 2022 este de 6,25 milioane de euro, în creștere cu 25% față de anul 2021, când compania a raportat venituri de 5 milioane de euro.

“Estimăm o creștere a business-ului BisBags cu cel puțin 25% în 2022 comparativ cu anul trecut, cu un avans mai accelerat al producției de sacoșe cu mâner pentru delivery. Totodată, lucrăm cu distribuitorii noștri pentru a consolida poziția ambalajelor în piață și oferim clienților soluții sustenabile care să se potrivească noilor nevoi și modele de business”, a declarat Iulia Sullivan, CEO și fondator Bisbags.

Reprezentanții Bisbags estimează pentru perioada noiembrie – decembrie 2022 o dezvoltare în zona de e-commerce și în domeniul horeca în condițiile în care business-urile încep să aprecieze importanța brandingului și a diferențierii față de competiție și comunicarea mesajului lor prin personalizarea ambalajelor de hârtie care ajung la clientul final, plus faptul că pot face asta la costuri similare cu opțiunea unor produse nepersonalizate.

Consumatorul este mai prudent

Astfel, companiile acționează acum mai strategic după ce în prima parte a anului 2022 au făcut stocuri mai mari în contextul crizei de hârtie și al creșteri generalizate a prețurilor. În plus, scăderea consumului din vară este compensată de creșterea nevoii de personalizare în business întrucât antreprenorii și managerii vor să se diferențieze în perioade incerte economic. “Estimăm o creștere a volumului din trimestrul IV datorită evoluției din segmentul cadourilor, avansului înregistrat în septembrie datorită Back to School, și, în plus, consumatorii au început să cumpere mai mult la nivel local. Suntem optimiști. În plus, datorită investițiilor în tehnologie din acest an am reușit să reducem timpul de producție de la 7-8 săptămâni la 4 săptămâni”, spun reprezentanții BisBags.

De asemenea, BisBags observă un interes ridicat față de achizițiile online pe partea de ambalaje mai ales în domeniul horeca. În prezent, compania înregistrează o creștere de 30% a numărului de comenzi online și un avans al coșului mediu de 20% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut.

Deși comenzile telefonice par mai confortabile, comenzile online sunt mult mai sigure și mai eficiente întrucât companiile evită confuzia produselor, greșelile de identificare și de contact și au în timp real un istoric al comenzilor. Clienții pot plasa comenzile online pe platforma BisBags.ro și să achiziționeze astfel produsele companiei: pungi cu maner și de hârtie, ambalaje biodegradabile, hartie alimentară și pahare din carton și din plastic.

Compania a continuat investițiile la nivelul producției și a investit aproximativ 1.5 milioane de euro în doua utilaje noi de confecționat sacoșe cu mâner plat și mâner sfoară și un utilaj performant pentru print flexo 8 culori. BisBags se concentrează până la sfârșitul anului să atragă clienți noi pentru acest sector din domenii precum retailul și, de asemenea, prin activități de export. Totodată, compania a investit cu scopul organizării producției cât mai eficient, pentru a oferi termene de producție sub media pieței. În prezent, termenele de producție pentru sacoșe în piață sunt cuprinse între 9-12 săptămâni.

Producția de ambalaje din hârtie a companiei BisBags este realizată la fabrica de 5000 metri pătrați din Petriș, Bistrița-Năsăud. Fabrica BisBags este certificată ISO 9001 (management al calității) și Forest Stewardship Council, ceea ce înseamnă că materia primă (hârtia) provine din surse sustenabile și verificate.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: