Andreea Mihai s-a alăturat echipei Leroy Merlin România

Andreea Mihai, fost director de marketing al Carrefour România timp de 18 ani, este noul lider marketing și e-commerce al Leroy Merlin România, în prezent, numărul doi pe piața locală de  DYI.

În cele câteva luni de la plecarea din Carrefour, Andreea Mihai a făcut consultanță pentru cinci firme și a investit alături de o parteneră într-un business online. În acest timp, a interacționat cu Leroy Merlin și, după mai multe discuții, a decis să se alăture acestei companii.

”Sunt entuziasmată de acțiunile de CSR întreprise până acum de Leroy Merlin: de exemplu, începând cu luna februarie 2017, compania a demarat procesul de delistare a tuturor produselor din lemn, provenite de la companii naționale și internaționale, care nu respectă standardele de sustenabilitate și certificările FSC (Forest Stewardship Council) și PEFC (Programme for the Endorsement of Forest Certification). Acest demers face parte din filosofia de afaceri a Leroy Merlin, care pune accent pe etică în afaceri, sustenabilitate și grija pentru mediul înconjurător”, declară Andreea Mihai.

Pe viitor, Leroy Merlin are în plan urcarea pe prima poziție în rândul retailerilor de DIY și bricolaj din România.

Leroy Merlin este unul dintre cei mai mari retaileri specializați pe bricolaj, construcții, decorațiuni și grădinărit, cu o istorie de peste 90 de ani la nivel mondial, și primul din Europa. Compania deține aproape 500 de magazine în 13 țări din Europa, Asia, Africa și America de Sud. În România, retailerul are 17 magazine și peste 2000 de angajați în București, Cluj-Napoca, Craiova, Ploiești, Brașov, Constanța, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Bacău, Iași, Timișoara și Oradea.