TotalEnergies Marketing România a lansat „Provocarea Celor Zece Milioane de Pași pentru Brigitte”, o campanie de Employer Branding, prin care, angajații companiei din toată țara, sunt provocați să își îmbunătățească activitatea fizică zilnică și să învețe despre sustenabilitatea mediului.
În perioada ianuarie – aprilie 2023, 111 dintre angajații TotalEnergies Marketing România, din București, Cristian, Brașov și Ozun, Covasna, vor face mișcare fizică pentru a atinge obiectivul comun de a înregistra 10.000 de pași/zi. Cele 11 echipe se vor coordona și susține reciproc pentru a realiza minim 10 milioane de pași pentru fiecare echipă în parte, până la data limită de 16 aprilie 2023.
Pentru Companie, miza constă în îmbunătățirea nivelului de mișcare zilnică al fiecărui participant, precum și în creșterea responsabilității angajaților față de mediul înconjurător.
„După succesul Comitetului de Mediu în 2022, cu atât de multe inițiative frumoase, am decis să mergem către un plan de sustenabilitate 2.0! O aplicație dedicată care ne contorizează numărul pași și ne motivează să facem mișcare fizică, pentru a o ajuta pe Brigitte, puiul de urs adoptat de noi. Totodată, această activitate de echipă va fi și o frumoasă experiență în care vom învăța unii de la ceilalți, vom depăși provocări și vom obține o evaluare din partea fiecărui participant, prin intermediul aplicației personalizate.
Această campanie internă a fost concepută pentru a promova lucrul în echipă, a le reaminti colegilor noștri de importanța unei vieți active și pentru a ne dezvolta cultura organizațională în direcția dezvoltării durabile” a declarat Didier Grimault, Managing Director, TotalEnergies România.
Micile acțiuni în echipă nu lipsesc din cele trei locații TotalEnergies Marketing Romania. Echipa din Ozun cultivă o livadă proprie și participă la acțiuni ecologice în zonă, echipa din București a organizat o campanie națională de educație rutieră, proiectul VIA, iar echipa din Cristian, Brașov a participat la acțiunea de creștere a gradului de conștientizare cu privire la problemele de mediu și la pericolul de dispariție a anumitor specii de păsări, organizat cu ocazia Zilei Mondiale a Mediului.
Din dorința de a susține comunitatea și de a pune bazele unui viitor mai bun, TotalEnergies Marketing România dezvoltă constant programe de responsabilitate socială. Compania vizează obiective de responsabilitate socială axate pe mediu, siguranță rutieră, sănătate și valori locale.
TotalEnergies este o companie globală multi-energie care produce și comercializează energie: petrol și biocombustibili, gaze naturale și gaze verzi, surse regenerabile și electricitate. Cei 105.000 de angajați ai noștri sunt dedicați unei energii care este din ce în ce mai accesibilă, mai curată, mai fiabilă și mai accesibilă pentru cât mai mulți oameni. Activă în peste 130 de țări, TotalEnergies pune dezvoltarea durabilă în centrul proiectelor și operațiunilor sale pentru a contribui la bunăstarea oamenilor.
TotalEnergies Marketing România gestionează trei linii de activitate: lubrifianți, bitum și fluide speciale, biroul comercial in Bucuresti, fabrica de productie lubrifianti in Cristian – Brasov, depozit de stocare bitum in Ozun-Covasna. Vânzările inregistrate în 2021 au ajuns la 106 kt și reprezintă 15% din piața românească, atât Lubrifianți, cât și Bitum.
Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…
Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…
AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…
UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…
KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…
Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…