Lifestyle Stiri

Answear aniversează 10 ani de la lansarea pe piața europeană

7 mai 2021 3 min

Answear aniversează 10 ani de la lansarea pe piața europeană

Reading Time: 3 minute

Answear, unul dintre cei mai mari retaileri de fashion online multibrand din CEE, aniversează în luna mai 10 ani de la lansare. Cu ocazia împlinirii a 10 ani de Answear, retailerul polonez lansează 3 colecții speciale în ediție limitată marca HUGO, Guess si answear.LAB.

Answear activează în 7 țări din Europa Centrală și de Est, respectiv Polonia, România, Cehia, Slovacia, Ucraina, Ungaria și Bulgaria. Unul dintre obiectivele viitoare este lansarea ANSWEAR în țările baltice Lituania, Letonia și Estonia și în țările balcanice Grecia și Croația, iar compania are în vedere și Rusia și Kazahstan.

 La începutul anului 2021, în luna ianuarie 2021, Answears-alistat la Bursa de la Varșovia(Warsaw Stock Exchange),acest moment marcând încă un prag important în evoluția retailerului online.

În 2014, Answear a lansat propriul brand ca răspuns la trendurile și nevoile femeilor moderne. Brandul și-a luat forma finală în toamna anului 2020, luând numelede answear.LAB.

Answear își direcționează din ce în ce mai mult atenția asupra ecologiei și activităților care vizează protecția mediului. Așadar, Answear își va extinde în mod sistematic oferta cu branduri și colecții care susțin moda sustenabilă, din care vor face parte articole vestimentare și accesorii realizate din materiale naturale, reciclabile și biodegradabile.

De-a lungul anilor, retailerul online Answeara desfășurat mai multe proiecte speciale, binecunoscute publicului din România, prin care inspiră și susține tinerele talente. Duelul Stiliștilor, Project Packshot și Catch The Momentsunt proiecteprin care ANSWEAR sprijină noua generație de stiliști, designeri și fotografi din lumea modei. Îi încurajează să se dezvolte creativ, îi ajută să facă primii pași în industria fashion, să-și arate aptitudinile și talentele și îi sprijină în dezvoltarea carierei.

Answear Top Ladies este un alt proiect de amploare prin care ANSWEAR și-a propus  să aducă în atenția publicului din România poveștile unor femei de succes din mediul de business românesc și părerea lor despre fashion, încercând să sublineze ideea că moda, stilul personal, feminitatea și succesul în carieră nu sunt elemente separate, ci acestea se completează într-un mod armonios.

În anul 2012, Answear a lansat Answear Club, unul dintre primele programe de loialitate din fashion-ul online. În cadrul programului de loialitate, la fiecare comandă, clienților li se restituie 10% din valoarea produselor sub formă de puncte. Comenzile viitoare pot fi plasate utilizând punctele acumulate, aducând o reducere chiar și de 50% față de prețul inițial al produselor.

Încă de la început, calitatea serviciilor și livrarea rapidă a comenzilor au reprezentat o prioritate pentru Answear. Pentru îndeplinirea acestor obiective, retailerul online a investit în extinderea și îmbunătățirea continuă a centrului logistic care gestionează comenzile de pe toate cele 7 piețe europene. În 2019, depozitul a fost mutat într-o locație nouă într-o singură noapte. Datorită faptului că deține un depozit propriu, Answear poate completa eficient oferta de produse, astfel că livrarea produselor se face rapid către clienți.

La finalul anului 2020, Answear a lansat campania online și TV ”Tu ai Answear”,destinată celor care își doresc să găsească întotdeauna răspunsul pentru ținutele de zi cu zi și nu numai, care a fost primită  cu succes de public.  Campania online a fost susținută de activări cu influenceri locali din cele 7 țări și a fost vizualizată de peste 2.8 milioare de utilizatori de internet.

În perioada următoare, Answear va alocapeste 9,5 milioane de euro pentru consolidarea notorietății brandului ANSWEAR prin extinderea gamei de branduri și produse și dezvoltarea brandului propriu answear.LAB. În prezent, pe Answear.ro se regăsesc peste 90.000 de produse de la peste 400 branduri de top la nivel internațional, iar anul acesta se va atinge pragul de 500 branduri.

“Vom investi din ce în ce mai mult în diversificarea numărului de branduri din portofoliu și estimăm că la final de 2021 ne vom putea lăuda cu nu mai puțin de 500 de branduri în portofoliu. Mă bucur să anunț intrarea primului brand românesc în portofoliul ANSWEAR – este vorba despre NISSA. De asemenea, ne propunem să investim în continuare în website-ul ANSWEAR și aplicația noastră mobilă și în tot ceea ce ține de user experience pentru acestea. Vom continua să investim în educarea publicului, dar și în diversificarea metodelor de livrare și plată pe care le punem la dispoziție clientului nostru”, spune Raluca Radu, country manager Answear România.

Colecția aniversară“DARE TO DREAM” de la answear.LAB reflectă vremurile pe care le trăim în prezent.Dorul de oameni, apropierea, cultura, moda, agitația orașului în timpul zilei și nopțile pline de viață – aceasta este tema nostalgică a colecției.

Guess a pregătit o colecție aniversară ce ne poartă într-o călătorie prin toate țările europene în care ANSWEAR activează. Astfel, Guess a creat o nouă versiune a tricourilor iconice special pentru ANSWEAR, cu numele capitalelor și culori reprezentative la nivel local.

Colecția unică, unisex și minimalistă pe care a creat-o HUGO cu ocazia împlinirii a 10 ani de ANSWEAR se bazează pe cele mai vândute hanorace și joggers. Piesele din această colecție sunt preponderent în nuanțe de alb, bleumarin și gri și reprezintă punctul de plecare pentru experimente fashion pline de stil și efervescență, cu accent pe confortul stilului casual-sport.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: