Analize Lifestyle

Answear Top Ladies

3 feb. 2020 3 min

Answear Top Ladies

Reading Time: 3 minute

A doua ediție a Answear Top Ladies a reunit 10 femei de succes din mediul de business din România. Scopul proiectului este acela de a încuraja femeile aflate la începutul carierei, și nu numai, să lupte pentru ceea ce își doresc și să nu uite niciodată cât de frumos este să fii femeie.

Printre invitate se numără Mihaela Tatu, de la care aflăm, în premieră, că nu a fost dintotdeauna conștientă de feminitatea ei, deși majoritatea o cunoaștem ca fiind ”De 3X femeie”, datorită emisiunii pe care a prezentat-o pe postul Acasă TV. Abia după vârsta de 30 de ani a început să își definitiveze stilul și să își pună în valoare atuurile.

Din experiența unei alte invitate, Nina Brătfălean, învățăm că se poate renunța la o carieră de peste 20 de ani în mediul corporatist pentru a începe un business propriu, pe când Ioana Mar­zac-Sigărteu, director al Departamentului de Corporate Communication la Samsung, a simțit dintotdeauna că locul ei este în această companie multinațională. Pentru a nu rata șansa de a fi parte din echipa Samsung, a renunțat la postul ocupat anterior în altă companie, chiar dacă funcția era mai avantajoasă. Timpul și perseverența au demonstrat că a fost o decizie cum nu se poate mai bună.

Ela Moraru, prima femeie CEO al Google România, ne-a încântat cu modestia sa și am aflat că își dorește să ajungă profesor universitar, iar de la Marta Ușurelu, owner al revistei Biz, am învățat că trebuie să lăsăm deoparte ide­ile preconcepute despre cum ar trebui să se îmbrace o femeie, să lăsăm deoparte părerile celor din jur și să ne ascultăm mai mult pe noi înșine.

AL5A3602
Raluca Radu

”Personalitatea, jobul și gusturile în materie de modă diferă de la o invitată la alta. Am încercat să aducem în fața oamenilor persoane cât mai diferite, pentru a sublinia frumusețea personală și originalitatea. Sperăm ca cele care vor urmări aceste scurte interviuri să se regăsească în cel puțin unul dintre ele.” Raluca Radu, Country Manager, ANSWEAR.ro

Un alt model demn de urmat este Cristina Chiriac, fondatoarea Confederației Naționale pentru Antreprenoriat Feminin, care ne-a povestit cu drag despre cum a făcut trecerea din punct de vedere vestimentar de la un job în administrația publică la statutul de antreprenor. În cadrul interviului ne-a po­vestit, de asemenea, despre cât de important este să fii conștientă în fiecare zi de acțiunile tale, iar dacă acestea nu îți aduc bucurie, să te gândești serios la o schimbare.

Diana Baicu, fondatoarea businessului de mare succes Top Line România, adoră ținutele timeless: vara se îmbracă numai în alb, iar iarna optează numai pentru negru. Ne-a oferit un sfat foarte prețios: atunci când te îmbraci simplu nu ai cum să dai greș, ținutele tale vor fi întotdeauna impecabile.

Am învățat de la Anelise Pitiș, Sales & Trade Marketing Director la JTI, că viața profesională este cea care te ajută să aduci valoare în jurul tău, însă principalul reper în viață este familia, fără doar și poate. Îi place shoppingul  online datorită ușurinței cu care poți returna produsele care nu ți se potrivesc, însă nu renunță în totalitate la offline, mai ales pen­tru că are două fiice, cu care este o plăcere să meargă la cumpărături.

Printre invitate am avut și două doamne aflate la începutul ”carierei de mamă”, Irina Nicoleta Scarlat, Head of Growth la CEE Revolut, și Mariana Constantinescu-Brădescu, Ma­naging Partner Piatra Online. Frumusețea proiectului Answear Top Ladies constă în faptul că suntem diferite și nu este absolut nicio problemă să ne exprimăm stilul așa cum ne dorim.

De exemplu, pentru Irina Scarlat, func­ționalitatea hainelor devine factorul cel mai important în decizia de cumpărare. Nu poartă tocuri și se simte cel mai bine atunci când îmbracă ceea ce i se potrivește, nu ce este la modă. Activând în industria de tech de 11 ani, se poate bucura de o lejeritate în privința stilului vestimentar și se îmbracă cel mai des smart-casual. La polul opus, Mariana Constantinescu-Brădescu are o pasiune pentru pantofii cu toc și rochiile cât mai feminine, dezvăluind faptul că poartă pantaloni de maximum 10 ori pe an. Inclusiv în timpul vizitelor în ca­rierele de piatră, Mariana adoptă un stil foarte feminin.

Un alt aspect pe care îl au în comun cele două proaspete mămici este shoppingul online. Amândouă sunt adeptele cumpărăturilor online, acestea fiind mult mai convenabile, mai ales din punctul de vedere al timpului economisit și al varietății mare de produse disponibile la doar un clic distanță.

Dacă vrei să afli mai multe despre cum se împacă profesia cu stilul vestimentar, dacă ești curioasă cum arată dressing‑urile altor femei în funcție de jobul pe care îl au sau vrei să le cunoști mai bine pe cele 10 Answear Top Ladies, poți viziona interviurile online pe canalul de Youtube al magazinului online ANSWEAR.ro și le poți citi în intregime pe blog.   

A doua ediție a proiectului Answear Top Ladies a fost realizată în parteneriat cu Sephora și Beauty District. 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: