MarComm Interviuri Lifestyle

#ANSWEARTOPLADIES 2019

19 nov. 2019 2 min

#ANSWEARTOPLADIES 2019

Reading Time: 2 minute

Pornită anul trecut cu o primă ediție, inițiativa #AnswearTopLadies continuă și anul acesta alături de alte zece doamne din mediul de business românesc. Raluca Radu, Country Manager al retailerului de fashion Answear.ro, prezintă detalii din culisele proiectului.

Cum a pornit inițiativa și ce ați pregătit pentru a doua ediție a acestui proiect?

De-a lungul carierei am observat o reticență a femeilor din zona de business de a se preocupa de imaginea lor personală și de stilul lor personal. Cumva există o prejudecată că nu le poți face pe amândouă – nu poți să fii la modă, să ai un stil de fashion și să fii și un bun profesionist. Din acest motiv, tot mai multe femei aleg să se îmbrace foarte formal sau simplu în mediul de afaceri sau la job. Noi ne-am dorit să scoatem în evidență faptul că cele două aspecte din viața unei femei nu se exclud reciproc și că, din contră, imaginea și stilul sunt cele care pot să te ajute să creezi o primă impresie de impact și să îți construiești un brand personal de succes. Ca urmare, am ales să scoatem în față 10 femei pe care noi le admirăm și care îmbină cu succes feminitatea și stilul vestimentar creativ cu o poziție de top într‑o companie sau chiar cu propriul business. Ne-a bucurat foarte mult interesul unor doamne aflate în poziție cheie pentru acest proiect. Au acceptat foarte repede și s-au arătat la fel de dornice ca și noi să arătăm noii generații de tinere din mediul profesional modele de succes și demne de urmat. Pentru a doua ediție ne-am îndreptat atenția către o și mai mare diversitate de doamne – atât din mediul antreprenorial, cât și din media sau corporate.

Care este mesajul principal al proiectului?

Acela că stilul personal și feminitatea sunt adjuvanți în carieră, nu obstacole.

Cine sunt doamnele care s-au alăturat ediției de anul acesta?

Am avut bucuria să lucrăm cu Ela Moraru (Country Manager Google România), Diana Baicu (CEO & Founder Top Line), Anelise Pitiș (Sales & Trade Marketing Director JTI), Irina Nicoleta Scarlat (Head of Growth CEE Revolut), Ioana Marzac-Sigărteu (Corporate Com­munications Manager Samsung), Cristina Chiriac (președinte CONAF și Owner Flori de ie), Mihaela Tatu, Nina Brătfălean, Mariana Cons­tantinescu-Bră­­des­cu (Managing Partner Piatra Online) și Marta Ușurelu (Business Owner, Biz).

Cum le-ați selectat? Care este numitorul comun?

Ceea ce le unește este pa­siu­nea pentru ceea ce fac, ambiția, convinge­rea că pot face lucrurile

să se întâmple în ciuda ori­cărui obstacol și asuma­rea rolului de model pentru cei din jur și pentru cei cu care lucrează. Dar, în același timp, ne-am concentrat și pe ceea ce le diferențiază, și anume domeniile diverse de activitate.

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 337 (15 noiembrie – 15 decembrie 2019). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: