Renasterea unui lider

<p> <strong>Dragos Mateescu si Serban Zirnovan au vorbit in exclusivitate cu Biz despre felul in care Dell se transforma, planurile companiei pentru viitorul apropiat, dar si solutiile de ultima generatie pe care le propun clientilor.</strong></p> <p>  </p> <p> <strong>In ce consta “transformarea” Dell, inceputa in 2012?</strong></p> <p> <span style=”color:#696969;”>D.M.</span>: In urma cu mai mult de trei ani, am luat decizia de a deveni furnizorul numarul unu de solutii end-to-end pentru clientii din intreaga lume – ajutand organizatiile sa isi atinga potentialul complet prin livrarea de solutii IT care creeaza avantaj competitiv. Dell este astazi o companie foarte diferita de cea de acum cativa ani.</p> <p>  </p> <p> Ne executam strategia cu succes si suntem pozitionati pentru crestere. Investim in zone in dezvoltare si tari emergente, iar strategia noastra se axeaza pe transformarea companiei, a afacerii noastre, consolidarea brandului si sprijinirea angajatilor pentru materializarea acestei viziuni. Dell vede 6 tendinte emergente care modeleaza industria: accelerarea cresterii investitiilor in IT este determinata de pietele emergente; infrastructura centrului de date devine din ce in ce mai convergenta si integrata (computing + stocare + retea); retelele de socializare si consumerizarea IT schimba modul in care clientii nostri cumpara si gestioneaza solutii IT; din ce in ce mai multe dispozitive sunt conectate la retea si informatiile devin tot mai usor de accesat de oriunde, oricand; clientii se confrunta cu o explozie de date si au nevoie de ajutor pentru a transforma aceste date in informatii de afaceri; cloud-ul este un trend care redefineste regulile jocului, creand noi oportunitati incredibile in ecosistemul IT.</p> <p>  </p> <p> Prioritatile cheie ale Dell pe segmentul solutii vor fi dispozitivele conectate din clasa business, infrastructura inteligenta si convergenta, virtualizare si cloud, precum si solutiile de gestionare a informatiilor si de securitate.</p> <p>  </p> <p> <strong>Cum se impart veniturile Dell in functie de clienti? In ce directie anticipati ca se va inclina balanta in urmatorii ani?</strong></p> <p> <span style=”color:#696969;”>D.M.:</span> In ultimul trimestru, Dell a inregistrat venituri de 4,7 miliarde de dolari din segmentul enterprise si 3,5 miliarde de dolari din sectorul public, in timp ce veniturile din segmentul IMM au fost de 3,4 miliarde de dolari, iar segmentul consumer a generat venituri de 2,8 miliarde de dolari.</p> <p> <span style=”color:#808080;”><em>Articolul poate fi citit integral in varianta tipartia a revistei Biz nr. 245. Revista este disponibila la chioscurile indoor din retelele Inmedio, Hiparion, supermarketuri si in reteaua de benzinarii Agip.</em></span></p> <p> <span style=”color:#808080;”><em>Abonamentul pe un an la revista Biz este 100 RON (TVA inclus). Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta la adresa gabriela.matei@revistabiz.ro</em></span></p>