Finanțe Stiri Tech

Aplicația Raiffeisen Smart Market e folosită deja de 100.000 de clienți la 3 luni de la lansare

19 aug. 2022 2 min

Aplicația Raiffeisen Smart Market e folosită deja de 100.000 de clienți la 3 luni de la lansare

Reading Time: 2 minute

La 3 luni de la lansare, aplicația Raiffeisen Smart Market a depașit 100.000 utilizatori clienți persoane fizice care au fost recompensați cu peste 58.000 de oferte personalizate, precum cashback, puncte de loialitate și vouchere cu discount de la peste 50 comercianți. 

Raiffeisen Smart Market este noua aplicație de loializare a băncii care își propune să aducă împreună clienții, persoane fizice, cu partenerii persoane juridice. Clienții digitali ai băncii sunt recompensați atât prin oferte Raiffeisen cât și ale comercianților, parteneri într-un ecosistem relevant pentru toți participanții. Pentru a avea acces la aplicația Smart Market, clienții persoane fizice trebuie să dețină un card Raiffeisen Bank și serviciul de mobile banking, Smart Mobile. 

“Reacția și experiența clienților este extrem de pozitivă, iar acest lucru a reieșit din toate studiile noastre, inclusiv cea referitoare la NPS (Net Promoter Score), care a fost cu 7% mai mare decât media NPS-ului aplicațiilor de loializare similare, existente în piața bancară din România. Suntem bucuroși că Raiffeisen Smart Market completează portofoliul de produse digitale, oferindu-le clienților noștri o experiență placută, ce le recompensează calitatea de client și îi ajută să economisească atunci când își fac cumpărăturile de zi cu zi. Ambiția noastră este ca până la finalul acestui an să devenim aplicația de loializare numărul 1 din piața bancară din România.”

Vladimir Kalinov, vicepreședinte Retail la Raiffeisen Bank

Prin intermediul ecosistemului creat, Raiffeisen Bank susține businessurile locale, ale clienților săi persoane juridice, promovându-le și ajutându-Ie să își crească notorietatea și vânzarile.

Aplicația Raiffeisen Smart Market va fi dezvoltată și prin extinderea rețelei de parteneri naționali și locali în toate cele 14 domenii disponibile în aplicație, precum Sănătate, Călătorii, Casă, Frumusețe, Produse/Servicii Bancare etc. De asemenea, aplicația va oferi clienților Raiffeisen mecanisme de “gamification” care să le îmbunătățească experiența de utilizare .

Ținând cont de strategia ESG a Raiffeisen, banca lucrează la o nouă funcționalitate prin care clienții vor putea conștientiza și măsura impactul lor asupra mediului și vor fi motivați să contribuie la un viitor mai verde.

Aplicația este disponibilă, deocamdată, în App Store și Play Store pentru dispozitive cu sistemul de operare în versiunea minimum 8 Android sau minimum 13 iOS.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: