Companii

AQUILA finalizează achiziția Romtec Europa pentru 3,2 mil. lei

Reading Time: 2 minute

AQUILA, care oferă servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România și Republica Moldova, a obținut avizul favorabil din partea Consiliului Concurenţei pentru preluarea Romtec Europa SRL și a finalizat tranzacția cu o valoare totală de 3,2 milioane de euro.

„Finalizăm prima achiziție de la listare și ne bucurăm să extindem grupul prin preluarea Romtec, o companie cu 30 de ani de experiență în producția de lichide și aerosoli pentru întreținerea autoturismelor. Prin această primă investiție într-o capacitate de producție ne dorim să contribuim la dezvoltarea industriei locale și să ne diversificăm portofoliul cu produse din peste 20 de branduri fabricate în România. AQUILA împreună cu echipa Romtec vor continua dezvoltarea de produse și branduri noi, în linie cu obiectivele de creștere a afacerii anunțate anterior.”

Cătălin Vasile, CEO AQUILA

Romtec va continua să își desfășoare activitatea ca entitate separată. În perioada imediat următoare, cele 2 organizații se vor concentra asupra schimburilor de expertiză și resurse, cu scopul de a identifica toate sinergiile și a crea beneficii comune valoroase.

„România poate fabrica produse de calitate, inovatoare, iar intrarea companiei în familia AQUILA este cea mai bună cale pentru Romtec să treacă la nivelul următor de creștere. Experiența în producție de peste 30 ani și capacitatea de inovare a Romtec în acest sector de piața, împreună cu forța comercială a AQUILA sunt ingredientele optime în construirea unui lider de piață local, și apoi regional, în producția de lichide și produse de cosmetică pentru întreținerea autoturismelor.”

Florin Miron, fost asociat majoritar Romtec Europa

Romtec, companie românească cu experiență de 30 de ani în producția de lichide și aerosoli pentru întreținerea autoturismelor, are un portofoliu de peste 20 de branduri dezvoltate în România, printre care Jet Xpert, Clima Xpert și Brake Xpert, și deține o unitate de producție în Iași. Produsele companiei sunt prezente pe rafturile a peste 1.000 de puncte de desfacere de pe întreg teritoriul țării, de la marile lanțuri de retail, până la benzinăriile de la frontiere.

Veniturile AQUILA au depășit 1,7 miliarde de lei în primele 9 luni ale anului 2023, o creștere de aproximativ 14% față de aceeași perioadă a anului 2022. Profitul net al companiei a ajuns la 70 milioane de lei, un avans de 9%.

AQUILA vinde produse de larg consum în peste 72.000 de puncte de desfacere prin toate canalele de comerț cu amănuntul al bunurilor de larg consum, care acoperă peste 90% din piață. Portofoliul de produse integrat însumează peste 10.000 produse, cu mărci proprii precum Gradena (legume și fructe congelate), LaMasă (semipreparate congelate din carne), Yachtis (produse congelate de pește și fructe de mare), precum și mărci consacrate din diferite categorii. Compania a fost înființată în anul 1994 de către antreprenorii Alin Adrian Dociu și Constantin Cătălin Vasile. Din noiembrie 2021, AQUILA este listată la Bursa de Valori București sub simbolul bursier AQ.

Team

Recent Posts

Ultimele zile pentru redirecționarea a 3,5%. „În cazul nostru, la fel ca în cazul multor ONG-uri din România, impactul proiectelor noastre este unul real”

Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…

13 ore ago

Banca Transilvania a obținut un profit mai mare cu 35% în primul trimestru din 2024

Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…

o zi ago

AI Expo Europe: Cea mai mare conferință despre AI din Europa Centrală și de Est are loc în octombrie la București

AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…

o zi ago

UniCredit este partener al RAD ART FAIR 2024. Discount-uri de 20% la achiziția biletelor cu cardul

UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…

o zi ago

Studiu KilometrulBine despre siguranța rutieră pietonală: traversarea neregulamentară e în topul comportamentelor negative

KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…

o zi ago

Pledoarie pentru strategie

Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…

o zi ago